Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122498Ключові слова:
модель навчання, цикл навчання, практична дисципліна, наукове писемне мовлення, майбутні викладачі англійської мовиАнотація
У статті досліджується питання створення моделі навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення. Представлено основні характеристики моделі, а також проаналізовано фактори, що обумовлюють реалізацію моделі: об’єкт вивчення, ступінь навчання, навчальна дисципліна, в межах якої побудовано модель, реалізація розробленої моделі у кредитно-модульній системі навчання, норми часу організації навчального процесу. Модель навчання узгоджено із закономірностями розвитку навчальної автономії у студентів магістратури. Також розглянуто функціонування методики навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення у межах запропонованої моделі на основі виділених циклів навчання та обґрунтованої кількості годин, що відводяться на аудиторну і позааудиторну роботу.
Посилання
Азимов Э. Г. Словарь методических терминов : теория и практика преподавания языков / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – СПб : “Златоуст”, 1999. – 472 с.
Васильєва Е. В. Навчання студентів мовних спеціальностей написання наукового проблемно-тематичного повідомлення англійською мовою : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Васильєва Ельза В’ячеславівна. – К., 2005. – 164 с.
Концепція організації підготовки магістрів в Україні / Наказ Міністерства освіти і науки України № 99 від 10.02.2010 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу до документа : http:// osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/6670/print/
Корж Т.М. Навчання студентів вищих технічних навчальних закладів анотування англійських професійно орієнтованих текстів: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Корж Тетяна Миколаївна. – Севастополь, 2008. – 256 с.
Курило Л. В. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення / Л.В.Курило // Іноземні мови. – №1. – 2013. – С.28-33.
Курило Л. В. Мета і зміст навчання майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованого наукового писемного мовлення / Л.В. Курило // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка та психологія”. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2012. – Вип. 21. – С. 47-55.
Курило Л. В. Организация обучения будущих преподавателей английского языка профессионально ориентированной научной письменной речи / Л. В. Курило // Вестник МГОУ. Серия “Педагогика”. – 2014. – №1. – М. : Издательство МГОУ. – С. 52-57.
План навчального процесу на 2012 / 2013 навчальний рік [Напрям підготовки 6.020303 “Філо: логія” / “Мова та література” – дві іноземні мови]. – Київ : Київський національний лінгвістичний університет, 2012. – 8 с.
Робоча програма навчальної дисципліни “Основи наукового письма іноземною (англійською) мовою” для студентів освітньо:кваліфікаційного рівня “Магістр” [спец. 8.02030302 – “Мова і література”] / [уклад. Т. Д. Чхетіані]. – Київ, 2012.
/ Київський національний лінгвістичний університет. – 15 с.
Свиридюк В. П. Методика навчання німецького писемного мовлення студентів-заочників вищих мовних навчальних закладів на основі використання дистанційного курсу : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Свиридюк Віра Петрівна. – К., 2007. – 194 с.
Синекоп О. С. Методика інтерактивного навчання англійського писемного мовлення майбутніх фахівців з інформаційної безпеки з використанням комп’ютерних технологій: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Синекоп Оксана Степанівна. – К., 2010. – 370 с.
Тарнопольський О.Б. Writing Academically: A Coursebook for Teaching Academic Writing in English to Students of Linguistic Tertiary Educational Institutions: Посібник / О. Б. Тарнопольський, С.П. Кожушко, М.В. Рудакова. – К.: Фірма “Інкос”, 2006. – 228 с.
Hamp:Lyons L. Study Writing: A course in writing skills for academic purposes (second edition) / Liz Hamp:Lyons, Ben Heasley. – Cambridge: Cambridge University Press, 2010. – 214 p.
Lowes R. Helping students to learn : a guide to learner autonomy / R. Lowers, F. Target [Series editor : Paul Seligson]. – London : Richmond Publishing, 1998. – 96 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Л. В. Курило
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.