Навчання монологічного мовлення майбутніх викладачів французької мови з використанням мультимедійного репортажу.
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122499Ключові слова:
монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі, французька моваАнотація
Навчання монологічного мовлення майбутніх викладачів французької мови з використанням мультимедійного репортажу. Розглядається питання навчання майбутніх викладачів французької мови монологічного мовлення з опорою на мультимедійний репортаж. Визначено мету і зміст формування монологічної компетентності у студентів вищої школи на рівні В1/ В 2. Описано переваги використання мультимедійного репортажу у навчальному процесі, виділені етапи роботи з цим документом з метою формування у студентів комунікативної компетентності у монологічному мовленні. Запропоновано педагогічну розробку з навчання монологічного мовлення студентів першого курсу з опорою на мультимедійний репортаж.
Посилання
Концепція впровадження медіа:освіти в Україні (Схвалено постановою Президії Національної академії педагогічних наук України 20 травня 2010 року, прото< кол № 1<7/6<150) – [Електронний ресурс] – доступ в Інтернеті: http://www.ispp.org.ua/news_44.htm.
Руснак Д.А. Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей / Д.А. Руснак // Іноземні мови. – 2015. – №2. – С. 45–49.
Руснак Д. А. Використання мультимедійного репортажу у процесі формування рецептивної комуніка: тивної компетенції у студентів ВНЗ / Д. А. Руснак. — Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет:конференції «Інноваційні технології у кон: тексті іншомовної підготовки фахівця» [Електронний ресурс] – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – Режим доступу до збірн.: http://lib.pntu.edu.ua/?module=ellib-nid-8801.
Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Ефим Израилевич Пассов. – М. : Просвещение, 1991. – 223 с.
Типова Програма з французької мови для університетів та інститутів (п’ятирічний курс навчання) / [уклад. Мельник В. І., Максименко А. П. та ін.]. — К. : Вид.центр КНЛУ, 2004. – 230 с.
Apprendre et enseigner avec TV5 – [Ressource électronique] – accessible à: http://www.tv5.org/TV5Site/ enseigner-apprendre-francais/accueil_enseigner.php.
Cadre européen commun de référence pour les langues : apprendre, enseigner, évaluer. – Didier, 2000. – 190 p.
Définition de reportage - Concept et Sens : Le dico des définitions – [Ressource électronique] – accessible à: http://lesdefinitions.fr/reportage#ixzz3jGJCJKgm.
Education aux médias et à l’Internet / Eduscol : portail des professionnels de l’éducation. – [Ressource électronique] – accessible à: http://eduscol.education.fr/ numerique/dossier/competences/education-aux-medias.
L’écriture web, c’est quoi ? – [Ressource électronique] – accessible à: http://www.24hdansuneredaction.com/web/ 4-lecriture-web-cest-quoi.
L’éducation aux médias en Europe : controverses, défis et perspectives / Editeur responsable : Patrick Verniers. – Bruxelles, 2009. – 208 p.
Porcher L. Les médias entre éducation et communication / Louis Porcher. – Paris : éd. Vuibert, coéd. Clemi/INA, coll. “Comprendre les médias”, 2006. – 224 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Д. А. Руснак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.