Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop)
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122500Ключові слова:
construction and validation reading test tasks, multiple choice questions, university classroom, types of validity, classroom based assessment.Анотація
The paper contains the materials of a workshop aimed to train teachers in constructing and validating reading test tasks in university classroom. Initially, it offers teachers to check their assessment literacy by doing a test. The author
further presents brief theoretical input on types of validity relevant for classroom based assessment, alternates it with tasks for teachers to do independently/in pairs/teams, offers tips to construct valid multiple choice questions and
takeaway materials to guide teachers in their classroom practice of assessing students’ reading skills. List of recommended reading and keys to tasks are provided.
Посилання
Alderson, J. C., Clapham С., Wall D. Language TestConstruction and Evaluation: Cambridge: Cambridge University Press, 1995. – 310 p.
Coombe Ch., K. Folse, N. Hubley. A Practical Guide to Assessing English Language Learners.< The University of Michigan Press,2007. – 202 p.
Kvasova O., Kavytska Т. The Assessment Literacy of University Foreign Language Teachers: A Ukrainian perspective // Language Learning in Higher Education. Volume 4, Issue 1:159–177. DOI: 10.1515/cercles:2014:0010, May 2014.
Weir. C. Language Testing and Validation: An Evidence: based Approach. – Palgrave Macmillan, 2005. – 272 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 O. G. Kvasova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.