Особливості формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови у процесі самостійної роботи
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122509Ключові слова:
викладач, індивідуальна траєкторія учіння, інформаційно-комунікаційне навчальне середовище, магістрант, методична компетентність, підходи, навчально-методична задачаАнотація
У статті визначено особливості формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови у процесі самостійної роботи. Конкретизовано актуальні положення компетентнісного, особистісно-діяльнісного та рефлексивного підходів як підґрунтя для формування методичної компетентності. Акцентовано асинхронну професійно орієнтовану навчально-пізнавальну та науково-методичну діяльності магістрантів, які вони здійснюють у процесі реалізації індивідуальної траєкторії учіння в інформаційно-комунікаційному навчальному середовищі. Конкретизовано контент і структуру інформаційно-комунікаційного навчального середовища, вимоги до знань і вмінь викладача для успішної організації в ньому учіння магістрантів. Уточнено види контролю, які використовуються з метою оцінювання викладачем і самооцінювання магістрантами процесу і результатів формування методичної компетентності.
Посилання
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва]. – К.: Ленвіт, 2003. – 273 с.
Майєр Н. В. Види навчально:методичних задач для формування методичних навичок і розвитку методичних умінь майбутнього викладача французької мови / Н. В. Майєр // Іноземні мови. – № 4. – 2014. – С. 33-39.
Майєр Н. В. Структура методичної компетентності майбутнього викладача французької мови / Н. В. Майєр // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб.статей: Ялта : РВВ КГУ, 2014. – Вип. 42. – Ч. 3. – С. 128-135.
Майєр Н. В. Типологія навчально-методичних за: дач для формування складників методичної компетентності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістич: ного університету. Серія Філологія. Педагогічка. Психологія. – 2014. – Вип. 29. – С. 210-216.
Полат Е. С. Теория и практика дистанционного обучения: Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений / М. Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева: Под ред. Е. С. Полат. – М. : Академия, 2004. – 416 с.
Сухих О. В. Средства и методы профессиональной лингводидактической подготовки преподавателя иностранных языков и культур: автореф. дисс. на соискание уч. степени доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (иностранные языки», 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / О. В. Сухих. – Пятигорск, 2005. – 36 с.
Сысоев П. В. Обучение по индивидуальной траектории / П. В. Сысоев // Язык и культура. – № 4(24). – 2013. – С. 121-131.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.