Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122521Ключові слова:
старші дошкільники, аудіювання, переказування, цифрове розповідання, наочність, мультимедійна презентаціяАнотація
У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою. Закцентовано увагу на тому, що розповідання є одним з улюблених видів художньо-мовленнєвої діяльності шестирічних дітей. Представлено відмінності між традиційним і цифровим розповіданням. Досліджено, які компоненти мультимедіа найефективніше впливають на процес навчання старших дошкільників аудіювання і переказування англійських казок з використанням цифрового розповідання. Визначено, що для навчання аудіювання з розумінням основного змісту аудіотексту доцільно використовувати ілюстративну статичну наочність; для навчання аудіювання з повним розумінням змісту – ілюстративну динамічну наочність або статичну наочність з функціональними шумами. З’ясовано, що для навчання старших дошкільників переказу змісту прослуханої англомовної казки доцільно використовувати статичну її презентацію з анімованими об’єктами або з функціональними шумами.Посилання
Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика : [учебное пособие] / Н.Д. Гальскова, Н.И. Гез. – 4е изд., стер. – М.: Изд. центр Академия, 2007. – 336 с.
Граючись учимось. Англійська мова [Текст] : прогр. та метод. рек. : ст. дошк. вік / С. Гунько, Л. Гусак, З. Лещенко. – К. : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2013. – 81 с.
Коломинский Я. Л. Учителю о психологии детей шестилетнего возраста : [Книга для учителя] / Я. Л. Коломинский, Е. А. Панько. – М. : Просве щение, 1988. – 190 с.
Пыльцын А. А. Исследование функциональных шумов и стереофонических эффектов в обучении аудированию устной иностранной речи на среднем этапе языкового вуза (на материале английского языка): дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / А. А. Пыльцын. – К., 1985. – 176 с.
Barrett H. C. Digital Stories in ePortfolios: Multiple Purposes and Tools [Електронний ресурс] / H. C. Barrett. – 2006. – Режим доступу до джерела: http://electronicportfolios.org/digistory/ purposesmac.html
Gregori:Signes C. Integrating the old and the new: digital storytelling in the EFL language classroom / C. Gregori: Signes // Greta. – 2008. – № 16/1&2. – P. 43-49.
Hibbing A. N. A picture is worth a thousand words: Using visual images to improve comprehension for middle school struggling readers / A. N. Hibbing, J. L. Rankin:Erikson // The Reading Teacher. – 2003. – № 56(8). – P. 758-770.
Linn S. Commercializing Childhood. The Corporate Takeover of Kids’ Lives / S. Linn // Multinational Monitor. – 2008. – № .4 – P. 32-38.
Marsh J. Emergent Media Literacy: Digital Animation in Early Childhood / J. Marsch // Language and Education. – 2006. – V. 20, № 6. – P. 493-506.
Moody A. K. Using Electronic Books in the Classroom to Enhance Emergent Literacy Skills in Young Children / A. K. Moody // Journal of Literacy and Technology. – 2010. – V. 11, № 4. – P. 22-52.
Prensky M. Digital natives, digital immigrants [Електронний ресурс] / M. Prensky // On the Horizon. – 2001. – № 9(5), 1:6. – Режим доступу до джерела : http://www.marcprensky.com/writing/ Prensky%20%20Digital%20Natives,%20Digital%20 Immigrants%20:%20Part1.pdf. – 26.08.2013.
Ray B. Fluency through TPR Storytelling. Achieving Real Language Acquisition in School / B. Ray, C. Seely. – 3rd ed. – Berkley : Command Performance Language Institute, 1998. – 264 p.
Robin B. R. The Educational Uses of Digital Storytelling [Електронний ресурс] / B. R. Robin // Proceedings of Society for Information Technology and Teacher Education International Conference. – Chesapeake, VA: AACE, 2006. – P. 709-716. – Режим доступу до джерела : http://www.coe.uh.edu/digitalstorytelling/ evaluation.htm.
Rose C. Accelerated Learning / C. Rose. – New York: Dell Pub. Co., 1985. – 240 p.
Tsou W. Applying a multimedia storytelling website in foreign language learning / W. Tsou, W. Wang, Y. Tzeng // Computers & Education. – 2006. – № 47. – P. 17-28.
Verhallen M. J. A. J. The Promise of Multimedia Stories for Kindergarten Children At Risk / M. J. A. J. Verhallen, A. G. Bus, M. T. de Jong // Journal of Educational Psychology. – 2006. – V. 98(2). – P. 410:419.
Yoon T. Are you digitized? Ways to provide motivation for ELLs using digital storytelling / T. Yoon // International Journal of Research Studies in Educational Technology. – 2013. – № 1. – P. 25:34.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 А. Г. Мокіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.