Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок

Автор(и)

  • А. Г. Мокіна Житомирський державний університет імені Івана Франка,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122521

Ключові слова:

старші дошкільники, аудіювання, переказування, цифрове розповідання, наочність, мультимедійна презентація

Анотація

У статті охарактеризовано художньо-мовленнєву діяльність шестирічних дітей рідною мовою. Закцентовано увагу на тому, що розповідання є одним з улюблених видів художньо-мовленнєвої діяльності шестирічних дітей. Представлено відмінності між традиційним і цифровим розповіданням. Досліджено, які компоненти мультимедіа найефективніше впливають на процес навчання старших дошкільників аудіювання і переказування англійських казок з використанням цифрового розповідання. Визначено, що для навчання аудіювання з розумінням основного змісту аудіотексту доцільно використовувати ілюстративну статичну наочність; для навчання аудіювання з повним розумінням змісту – ілюстративну динамічну наочність або статичну наочність з функціональними шумами. З’ясовано, що для навчання старших дошкільників переказу змісту прослуханої англомовної казки доцільно використовувати статичну її презентацію з анімованими об’єктами або з функціональними шумами.

Посилання

Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика : [учебное пособие] / Н.Д. Гальскова, Н.И. Гез. – 4е изд., стер. – М.: Изд. центр Академия, 2007. – 336 с.

Граючись учимось. Англійська мова [Текст] : прогр. та метод. рек. : ст. дошк. вік / С. Гунько, Л. Гусак, З. Лещенко. – К. : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2013. – 81 с.

Коломинский Я. Л. Учителю о психологии детей шестилетнего возраста : [Книга для учителя] / Я. Л. Коломинский, Е. А. Панько. – М. : Просве щение, 1988. – 190 с.

Пыльцын А. А. Исследование функциональных шумов и стереофонических эффектов в обучении аудированию устной иностранной речи на среднем этапе языкового вуза (на материале английского языка): дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / А. А. Пыльцын. – К., 1985. – 176 с.

Barrett H. C. Digital Stories in ePortfolios: Multiple Purposes and Tools [Електронний ресурс] / H. C. Barrett. – 2006. – Режим доступу до джерела: http://electronicportfolios.org/digistory/ purposesmac.html

Gregori:Signes C. Integrating the old and the new: digital storytelling in the EFL language classroom / C. Gregori: Signes // Greta. – 2008. – № 16/1&2. – P. 43-49.

Hibbing A. N. A picture is worth a thousand words: Using visual images to improve comprehension for middle school struggling readers / A. N. Hibbing, J. L. Rankin:Erikson // The Reading Teacher. – 2003. – № 56(8). – P. 758-770.

Linn S. Commercializing Childhood. The Corporate Takeover of Kids’ Lives / S. Linn // Multinational Monitor. – 2008. – № .4 – P. 32-38.

Marsh J. Emergent Media Literacy: Digital Animation in Early Childhood / J. Marsch // Language and Education. – 2006. – V. 20, № 6. – P. 493-506.

Moody A. K. Using Electronic Books in the Classroom to Enhance Emergent Literacy Skills in Young Children / A. K. Moody // Journal of Literacy and Technology. – 2010. – V. 11, № 4. – P. 22-52.

Prensky M. Digital natives, digital immigrants [Електронний ресурс] / M. Prensky // On the Horizon. – 2001. – № 9(5), 1:6. – Режим доступу до джерела : http://www.marcprensky.com/writing/ Prensky%20%20Digital%20Natives,%20Digital%20 Immigrants%20:%20Part1.pdf. – 26.08.2013.

Ray B. Fluency through TPR Storytelling. Achieving Real Language Acquisition in School / B. Ray, C. Seely. – 3rd ed. – Berkley : Command Performance Language Institute, 1998. – 264 p.

Robin B. R. The Educational Uses of Digital Storytelling [Електронний ресурс] / B. R. Robin // Proceedings of Society for Information Technology and Teacher Education International Conference. – Chesapeake, VA: AACE, 2006. – P. 709-716. – Режим доступу до джерела : http://www.coe.uh.edu/digitalstorytelling/ evaluation.htm.

Rose C. Accelerated Learning / C. Rose. – New York: Dell Pub. Co., 1985. – 240 p.

Tsou W. Applying a multimedia storytelling website in foreign language learning / W. Tsou, W. Wang, Y. Tzeng // Computers & Education. – 2006. – № 47. – P. 17-28.

Verhallen M. J. A. J. The Promise of Multimedia Stories for Kindergarten Children At Risk / M. J. A. J. Verhallen, A. G. Bus, M. T. de Jong // Journal of Educational Psychology. – 2006. – V. 98(2). – P. 410:419.

Yoon T. Are you digitized? Ways to provide motivation for ELLs using digital storytelling / T. Yoon // International Journal of Research Studies in Educational Technology. – 2013. – № 1. – P. 25:34.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-22

Номер

Розділ

Наукові статті