Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності

Автор(и)

  • Н. В. Майєр Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122526

Ключові слова:

майбутній викладач, методичні знання, методичні навички, методичні вміння, орфографічна компетентність, французька мова

Анотація

У статті охарактеризовано методичну субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності. Спираючись на особливості професійно орієнтованої орфографічної компетентності майбутніх учителів французької мови, визначено методичні знання, навички та вміння, якими повинні оволодіти магістранти для ефективної реалізації професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетентності.                                      

Посилання

Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин – М. : Издательство ИКАР, 2009. – 448 с.

Гак В. Г. Французская орфография / В. Г. Гак. – 2-е изд. – М. : Добросвет, 2005. – 281 с.

Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. учеб. заведений / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – 3-е изд. стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.

Гневэк О. В. Научные основы формирования профессионально:орфографической компетенции студентов:филологов педагогических вузов: дис. … доктора пед. наук: 13.00.02 / Гневэк Ольга Владимировна. – М., 2000. – 503 с.

Дармилова С. В. Актуальные проблемы обучения письменному общению (на материале французского языка) / С. В. Дармилова // Вестник Адыгейского государственного университета. Серия 3: Педагогика и психология. – Вып. № 1. – 2011. – С. 12-16.

Ефремова М. В. Методика обучения узуальной орфографии французского языка в языковом вузе: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Ефремова Марина Владимировна. – М., 1999. – 123 с.

Китайгородская Г. А. Интенсивное обучение иностранным языкам. Теория и практика: Учебно-методическое пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. / Г. А. Китайгородская. – М. : Высшая школа; Научно-образовательный центр «Школа Китайгородской», 2009. – 277 с. : ил.

Лабенко О. А. Орфографічні особливості омонімів сучасної французької мови: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 10.02.05 – романські мови / О. А. Лабенко. – К., 2003. – 21 с.

Львов М. Р. Словарь-справочник по методике русского языка: учебное пособие для студентов пед. ин-тов / М. Р. Львов. – М., 1988. – 240 с.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник / Л. С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія», 2010. – 328 с. (Серія «Альма:матер»).

Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Н. И. Гез, М. В. Ляховицкий, А. А. Миролюбов и др. –

М. : Высш. школа, 1982. – 373 с.

Миньяр-Белоручев Р. К. Методика обучения французскому языку: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. «Иностр. яз.» / Р. К. Миньяр-Белоручев. – М. : Просвещение, 1990. – 224 с.

Осипян Т. Г. Обучение иноязычной орфографической компетенции студентов-лингвистов (английский язык как второй иностранный): автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (иностранный язык, уровень профессионального образования)» / Т. Г. Осипян. – Пятигорск, 2009. – 23 с.

Савельева Л. В. Гармонизирующая модель начального образования как условие реализации познавательного потенциала школьников: автореф. дис. на соискание уч. степени доктора пед. наук: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (гуманитарные и естественные науки, уровень начального образования) / Л. В. Савельева. – СПб., 2008. – 46 с.

Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: Навчальний посібник / О. Б. Тарнопольський. – К. : Фірма «ІНКОС», 2006. – 248 с.

Теоретические основы методики обучения иностранным языкам в средней школе / Под ред. А. Д. Климентенко, А. А. Миролюбова; Науч.-исслед. ин-т содержания и методов обучения Акад. пед. наук СССР. – М. : Педагогика, 1981. – 456 с.

Типова програма дисципліни «Методика навчання іноземних мов і культур у вищих навчальних закладах» / С. Ю. Ніколаєва, Н. Ф. Бориско. – К., 2012. – 48 с.

Fayol M. Les difficultés de l’orthographe / Michel Fayol. – Cerveau & Psycho. – № 3. – Septembre-novembre 2003. – p. 2-5.

Jaffré J.-P. Didactiques de l’orthographe / Jean-Pierre Jaffré. – Hachette Education / INRP, coll. « Pédagogies pour demain. Didactiques». – 1992. – 175 p.

Mannesse D. La dictée, résistance et avatars d’un exercice scolaire / Danièle Mannesse // Education et longue durée. Actes du colloque de Cerisy-la-Salle (22-26 septembre 2005). – Caen: Presses universitaires de Caen. – p. 167182.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-22

Номер

Розділ

Наукові статті