Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122526Ключові слова:
майбутній викладач, методичні знання, методичні навички, методичні вміння, орфографічна компетентність, французька моваАнотація
У статті охарактеризовано методичну субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності. Спираючись на особливості професійно орієнтованої орфографічної компетентності майбутніх учителів французької мови, визначено методичні знання, навички та вміння, якими повинні оволодіти магістранти для ефективної реалізації професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетентності.
Посилання
Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин – М. : Издательство ИКАР, 2009. – 448 с.
Гак В. Г. Французская орфография / В. Г. Гак. – 2-е изд. – М. : Добросвет, 2005. – 281 с.
Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. учеб. заведений / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – 3-е изд. стер. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.
Гневэк О. В. Научные основы формирования профессионально:орфографической компетенции студентов:филологов педагогических вузов: дис. … доктора пед. наук: 13.00.02 / Гневэк Ольга Владимировна. – М., 2000. – 503 с.
Дармилова С. В. Актуальные проблемы обучения письменному общению (на материале французского языка) / С. В. Дармилова // Вестник Адыгейского государственного университета. Серия 3: Педагогика и психология. – Вып. № 1. – 2011. – С. 12-16.
Ефремова М. В. Методика обучения узуальной орфографии французского языка в языковом вузе: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Ефремова Марина Владимировна. – М., 1999. – 123 с.
Китайгородская Г. А. Интенсивное обучение иностранным языкам. Теория и практика: Учебно-методическое пособие. – 2-е изд., перераб. и доп. / Г. А. Китайгородская. – М. : Высшая школа; Научно-образовательный центр «Школа Китайгородской», 2009. – 277 с. : ил.
Лабенко О. А. Орфографічні особливості омонімів сучасної французької мови: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 10.02.05 – романські мови / О. А. Лабенко. – К., 2003. – 21 с.
Львов М. Р. Словарь-справочник по методике русского языка: учебное пособие для студентов пед. ин-тов / М. Р. Львов. – М., 1988. – 240 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах: підручник / Л. С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія», 2010. – 328 с. (Серія «Альма:матер»).
Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Н. И. Гез, М. В. Ляховицкий, А. А. Миролюбов и др. –
М. : Высш. школа, 1982. – 373 с.
Миньяр-Белоручев Р. К. Методика обучения французскому языку: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. «Иностр. яз.» / Р. К. Миньяр-Белоручев. – М. : Просвещение, 1990. – 224 с.
Осипян Т. Г. Обучение иноязычной орфографической компетенции студентов-лингвистов (английский язык как второй иностранный): автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (иностранный язык, уровень профессионального образования)» / Т. Г. Осипян. – Пятигорск, 2009. – 23 с.
Савельева Л. В. Гармонизирующая модель начального образования как условие реализации познавательного потенциала школьников: автореф. дис. на соискание уч. степени доктора пед. наук: 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (гуманитарные и естественные науки, уровень начального образования) / Л. В. Савельева. – СПб., 2008. – 46 с.
Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: Навчальний посібник / О. Б. Тарнопольський. – К. : Фірма «ІНКОС», 2006. – 248 с.
Теоретические основы методики обучения иностранным языкам в средней школе / Под ред. А. Д. Климентенко, А. А. Миролюбова; Науч.-исслед. ин-т содержания и методов обучения Акад. пед. наук СССР. – М. : Педагогика, 1981. – 456 с.
Типова програма дисципліни «Методика навчання іноземних мов і культур у вищих навчальних закладах» / С. Ю. Ніколаєва, Н. Ф. Бориско. – К., 2012. – 48 с.
Fayol M. Les difficultés de l’orthographe / Michel Fayol. – Cerveau & Psycho. – № 3. – Septembre-novembre 2003. – p. 2-5.
Jaffré J.-P. Didactiques de l’orthographe / Jean-Pierre Jaffré. – Hachette Education / INRP, coll. « Pédagogies pour demain. Didactiques». – 1992. – 175 p.
Mannesse D. La dictée, résistance et avatars d’un exercice scolaire / Danièle Mannesse // Education et longue durée. Actes du colloque de Cerisy-la-Salle (22-26 septembre 2005). – Caen: Presses universitaires de Caen. – p. 167182.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. В. Майєр
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.