Current realities of the teaching profession in England and how to get into teaching

Автор(и)

  • Т. О. Сень
  • І. Л. Джуган

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122532

Ключові слова:

Міністерство освіти, стипендії, що не обкладаються податками, навчальні стипендії, статус дипломованого вчителя, документ про підвищення кваліфікації, бакалавр освіти, поглиблений курс вивчення предмету, програма шкільного досвіду, початкова підготовка вчителя, шлях виключно оцінювання

Анотація

В статті йдеться про сучасні виклики, що постали перед системою професійної підготовки вчителів в Англії, та про фінансові й нефінансові зусилля уряду й Міністерства освіти з метою покращення поточної ситуації. Наводиться цікава статистика про кількість шкільних вчителів, їх вік, стать, етнічний склад, кваліфікацію та зарплатню. У статті описуються різноманітні шляхи отримання професії вчителя. Підсумовуються способи покращення зусиль, що здійснюються наразі британським урядом.                                                

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-22

Номер

Розділ

Огляди та рецензії