Підсистема вправ для навчання читання англійською мовою учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122536Ключові слова:
читання, основна школа, система вправ, мультимедійна комп’ютерна програмаАнотація
У статті розглядається підсистема вправ для формування вмінь читання англійською мовою учнів основної школи за допомогою мультимедійної комп’ютерної програми. Запропоновано типи і види вправ для формування навичок і вмінь читання англійською мовою в учнів основної школи відповідно до етапів формування вміння читання та наведено приклади вправ.
Посилання
Асоянц П. Г. Основи методики створення і застосування комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов : [навчальний посібник] / П. Г. Асоянц, Г. С. Чекаль, П. І. Сердюков. – К. : КДПІМ, 1993. – 108 с.
Вембер В. П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Вікторія Павлівна Вембер. – К, 2008. – 20 с.
ГезН.И. Система упражнений и последовательность развития речевых умений и навыков / Н.И. Гез // Иностранные языки в школе. – 1969. – № 6. – С. 29–40.
Гринюк Г. А. Обучение чтению специальной немецкой литературы на основе разграничения уровней сложности текстов (третий этап неязыкового вуза) : дис. … канд. пед. наук / Гринюк Галина Аркадьевна. – К., 1978. – 326 с.
Зимняя И. А. Психология обучения иностранным языкам / Ирина Алексеевна Зимняя. – М. : Про: свещение, 1991. – 222 с.
МашбицЕ.И. Психолого:педагогические проблемы компьютеризации обучения: (Педагогическая наука – реформе школы) / Е.И. Машбиц. – М. : Педаго: гика, 1988. – 192 с.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов : Англійська мова; Німецька мова; Французька мова; Іспанська мова. 5–9 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160 с.
Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для фор: мування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3–7.
Чекаль Г. С. Інформаційні технології у навчанні іно: земних мов / Г. С. Чекаль, Т. І. Коваль // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КДЛУ: Мова, освіта, культура: наукові парадигми і сучасний світ. – К. : Вид. центр КДЛУ. – Вип. 2. – 2000. – С. 214–218.
Шевченко С. І. Особливості навчання читання за допомогою комп’ютерів / С.І. Шевченко // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка і психологія”. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2001. – Вип. 4. – С. 216–221.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. М. Кужель
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.