Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122539Ключові слова:
дебати, майбутні викладачі англійської мови, мовленнєві і логіко композиційні вміння ведення дебатів, класифікація вправ, підсистема вправАнотація
У статті представлено підсистему вправ для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів. На основі підходу “знизу-вверх” визначено п’ять етапів навчання, а саме: етап ознайомлення із поняттям “дебати”, етап навчання реплікування, етап навчання діалогічних єдностей, етап навчання ведення міні-дебатів, етап навчання ведення дебатів. У межах визначених етапів та у відповідності до типів навчальних одиниць виділено одинадцять груп вправ для розвитку логіко-композиційних і мовленнєвих умінь ведення дебатів. Запропоновано класифікацію вправ для навчання ведення дебатів. Наведено й описано приклади до кожної групи вправ, які відображають специфіку навчання ведення дебатів.Посилання
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Орешина Е. Е. Методика обучения обсуждению проблемы в форме дебатов: Дисс. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Екатерина Евгениевна Орешина – Тамбов, 2008. – 187 c.
Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Науковоßметодичний посібник. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.
Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3–7.
Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков) [сост. Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин]. “ СПб. : Златоуст, 1999. – 472 с.
Смирнова Е. В. Развитие культуры иноязычного полилогического общения в послевузовском образовании преподавателей иностранного языка: дисс. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Елена Валерьевна Смирнова – М., 1999. – 205 с.
Freeley A., Steinberg D. Argumentation and Debate: Critical Thinking for Reasoned Decision Making, 12th edition / Austin Freeley, David Steinberg. – Boston: Wadsworth Cengage Learning, 2009. – 532 p.
Lubetsky M. Discover Debate / Michael Lubetsky, Charles LeBeau, David Harringtom. – Santa Barbara : Language Solutions, 2000. – 133 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. О. Дідух
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.