Навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122555Ключові слова:
компетентність у читанні, переглядове читання, метод проектів, інформаційний проект, англомовна преса, автентичний публіцистичний текст, старший ступінь навчання, школа з поглибленим вивченням іноземних мовАнотація
Статтю присвячено проблематиці навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов: визначено метод проектів як інтерактивну технологію навчання іноземних мов, розглянуто методичний потенціал методу проектів у навчанні переглядового читання на матеріалі англомовної преси, презентовано етапи навчання переглядового читання з використанням методу проектів, описано модель комплексу вправ для навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси в 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов, запропоновані приклади відповідних вправ.
Посилання
Азимов Э. Г. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков) / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – СПб. : Златоуст, 1999. – 472 с.
Арванітопуло Е. Г. Проектна методика навчання англійської мови на старшому ступені ліцею: автореф. дис … канд. пед. наук : спец. 13.00.02. / Е. Г. Арванітопуло. — К., 2006. — 22 с.
Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам: Пособие для учителя / Наталья Дмитриевна Гальскова. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: АРКТИ, 2003. – 192 с.
Гапонова С. В. Комплекси вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читанні інформаційних газетних статей / С. В. Гапонова // Іноземні мови. – 2008. – № 1. – С. 3/7.
Гапонова С. В. Психологічні аспекти побудови підсистеми вправ для формування іншомовної компетенції у переглядовому читанні газетних інформаційних статей / С. В. Гапонова // Іноземні мови. – 2007. – № 4. – С. 10/15.
Коряковцева Н. Ф. Теория обучения иностранным языкам : продуктивные образовательные технологи / Наталья Федоровна Коряковцева. – М.: Академия, 2010. – 188 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін.] ; за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / [Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров] ; под ред Е. С. Полат. – М.: Академия, 1999. – 270 с.
Подосиннікова Г. І. Методична харак/ теристика інтерактивного навчання іноземних мов // Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. праць. – 2012. – Вип. 3. – С. 196/208.
Смирнова Л. Н. Оптимизация процесса обучения просмотровому чтению учащихся старших классов гимназии: автореф. дисс. …канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. Н. Смирнова. – СПб., 2001. – 15 с.
Халперн Д. Психология критического мышления / Д. Халперн. – СПб.: Питер, 2000. – 512 с.
Stoller F. L. Project Work: A Means to Promote Language and Content / Fredricka L. Stoller // Methotology in Language Teaching. An Anthology of Current Practice. / Ed. by Jack C. Richards, Willy A. Renandya. – Cambridge: Cambridge University Press, 2002. – 422 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Г. І. Подосиннікова, О. В. Рубан
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.