№ 3 (2016)

Іноземні мови

DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i3

Зміст

Навчання переглядового читання з використанням методу проектів на матеріалі англомовної преси у 10 класі школи з поглибленим вивченням іноземних мов PDF
Г. І. Подосиннікова, О. В. Рубан 3-10
Структура курсу за вибором “Країнознавство” та формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні в учнів профільної школи PDF
Н. В. Осадча 11-17
Acquiring translation and interpreting competences: integrated approach PDF (English)
N. Zinukova 18-24
Модель навчання усного послідовного науково-технічного перекладу майбутніх перекладачів PDF
А. М. Володько 25-29
Національно-культурні особливості японської міжособистісної комунікації у процесі навчання студентів японського діалогічного мовлення PDF
Ю. А. Пономарьова 30-35
Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту PDF
Ю. Г. Безвін 36-41
Сценарій позакласного заходу з французької мови для учнів 7 класу на тему “Sous le ciel de la France” PDF (Français)
Ю. М. Черняк 53-58
План-конспект уроку доброти французькою мовою в 6 класі PDF (Français)
Р. П. Систалюк 59-64
Аналітичний огляд освітніх сайтів для навчання угорської мови PDF
О. Б. Бігич, Т. В. Солом'янюк 42-46
Комп’ютерна програма «Аналіз і синтез continuous форм англійського дієслова»: із досвіду розробки й використання PDF
М. Ю. Дубок 47-52