Система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови засобами інформаційно-дослідницького проекту
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122560Ключові слова:
соціокультурна компетентність, інформаційно-дослідницький проект, система вправ, етап проекту, стадія проекту, англійська мова, майбутній викладач англійської мовиАнотація
У статті розглядається система вправ для формування соціокультурної компетентності у майбутніх викладачів англійської мови з використанням інформаційно-дослідницького проекту. Визначено компоненти змісту формування соціокультурної компетентності, доведено ефективність навчання на матеріалі статей-новин британських та американських автентичних електронних видань. Уточнено етапи формування соціокультурної компетентності відповідно до етапів виконання інформаційно-дослідницького проекту, визначено мету та завдання кожного етапу, наведено приклади груп вправ розробленої системи.
Посилання
Алексеенко Д. Н. Обучение устному иноязычному общению студентов младших курсов гуманитарных факультетов на основе проектного подхода (на материале испанского языка): дис. …кандидита пед. наук: 13.00.02 / Алексеенко Денис Николаевич. – СПб., 2006. – 207 с.
Безвін Ю. Г. Стаття-новина як джерело формування соціокультурної компетентності майбутнього викладача іноземних мов / Ю.Г. Безвін // Приднепровский научный вестник. – 2015. – № 5. – С. 62 – 68.
Бирюк О. В. Методика формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів у навчанні читання англомовних публіцистичних текстів: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.02 / Бирюк Ольга Василівна. – К., 2006. – 206 с.
Вокуева О. Д. Использование текстов разных текстов в обучении лексической стороне устной речи на начальном этапе в языковом вузе: дис. …кандидата пед.наук: 13.00.02 / Вокуева Ольга Даниловна. – СПб., 1998. – 203 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін.]; за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Писанко М. Л. Формування англомовної соціокультурної ком/ петенції у студентів мовних спеціальностей на базі німецької мови як першої іноземної: дис... кандидата пед. наук : 13.00.02 / Писанко Марія Леонідівна. – К., 2008. – 368 c.
Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3 – 7.
Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах: колективна монографія / [С. Ю. Ніколаєва, Г. Е. Борецька, Н. В. Майер,
О. М. Устименко, В. В. Черниш та інші]; за ред. С. Ю. Ніколаєвої; тех. ред. І. Ф. Соболєвої. – К.: Ленвіт, 2015. – 444 с.
Устименко О. М. Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики / О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко // Іноземні мови. – 2014. – № 4. – С. 20 – 32.
Haines S. Projects for the EFL Classroom: Resource Materials for Teachers / S. Haines. – Walton-on-Themes Surrey: Nelson, 1989. – 108 р.
Hutchinson T. English for Specific Purposes: A learning centred approach / T. Hutchinson, A. Waters. – Glasgow: Cambridge University Press, 1993. – 183 р.
Milan D. Developing Reading Skills / D. Milan. – 4th ed. – New York: McGraw-Hill, Inc., 1995. – 568 p. 13. Sharma P. Reading the News / P. Sharma. – Heinle, Cengage Learning, 2007. – 112 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ю. Г. Безвін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.