Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122572Ключові слова:
критерії відбору, аудіотекст, майбутні перекладачі, заочна форма навчання, жанри, англомовні сайти і подкастиАнотація
У статті розглядаються основні і допоміжні критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання. Розкрито поняття аудіотексту і валідності навчального аудіотексту. Спираючись на результати проведеного емпіричного дослідження, проаналізовано особливості таких жанрів, визначених програмою для сприйняття і розуміння майбутніми перекладачами другого року навчання: інтерв’ю, новин, оголошень, коротких наукових текстів (уривків лекцій). Автором представлено результати відбору англомовних сайтів та подкастів.
Посилання
Базина Н. В. Социокультурные аспекты формирования
аудиовизуальных умений в условиях изучения немецкого языка как второго иностранного : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Базина Наталья Владимировна. – М., 2015. – 30 с.
Балтіна О. Б. Подкасти як засіб вивчення та викладання
англійської мови [Електронний ресурс]. / О. Б. Балтіна. – Режим доступу: http://ea.donntu.org:8080/jspui/bitstream/
/1702/1/Baltina%20Olena%20&%20Podkasty%20
jak%20zasib%20vyvchennia%20ta%20vykladannia%20
anglijskoii%20movy.pdf
Басова І. А. Методические основы обучения письменному реферированию аудиотекстов в профильных языковых вузах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Басова Ірина Анатоліївна — М., 2015. — 23 с.
Бирюк О. В. Методика формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів у навчанні читання англомовних публіцистичних текстів: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бирюк Ольга Василівна - К., 2005. – 196.
Бориско Н. Ф. Концепция учебно&методического комплекса для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (на материале интенсивного обучения): Монография / Наталья Федоровна Бориско. – К. : Изд. центр КГЛУ, 1999. – 268 с.
Бочкарьова О. Ю. Методика навчання майбутніх учителів англійської мови професійно спрямованого аудіювання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання: германські мови” / Бочкарьова Олена Юріївна. – К., 2007. – 26 с.
Вікович Р. І. Методика навчання студентів мовних спеціальностей аудіювання англомовних теленовин : дис. канд. пед. наук : 13.00.02 / Вікович Роксоляна Ігорівна. “ К., 2010. “ 359 с.
Гончар И. А. Модель обучения аудированию иноязычного текста / И. А. Гончар // Мир русского слова. – 2010. – № 1. – С. 86–92.
Елухина Н. В. Основные трудности аудирования и пути их преодоления / Н. В. Елухина // Общая методика обучения иностранным языкам: [Хрестоматия] / [Сост. А. А. Леонтьев]. – М. : Рус. яз., 1991. – С. 226–238.
Заболотна М. І. Методика навчання аудіювання англомовних публіцистичних текстів старшокласників в умовах профільного навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Заболотна Марина Ігорівна. – К., 2013. – 243 с.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / [науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва]. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Мекеко Н. М. Теория и практика заочного обучения иностранному языку : дис. … доктора. пед. наук : 13.00.02 / Мекеко Наталия Михайловна. – М., 2009.–417 с.
Мотина Е. И. Язык и специальность: лингвометодические основы обучения русскому языку студентов-нефилологов. / Екатерина Ивановна Мотина. – М. : Русский язык, 1983. – 170 с.
Носонович Е. В. Параметры аутентичного учебного текста / Елена Носонович, Радислав Мильруд // Иностранные языки в школе. – 1999. – № 1. – С. 11–18.
Програма з англійської мови для університетів / інститутів (п’ятирічний курс навчання): Проект [Колектив авт.: С. Ю. Ніколаєва, М. І. Соловей, Ю. В. Головач та ін.]. – Вінниця, “Нова книга”, 2001. – 247 с.
Робоча програма з англійської мови для студентів ІI курсу за напрямом підготовки 6.020303 Філологія (Переклад (англійська)). – КНЛУ. 30.06. 2015 р. – 18 с.
Старостенко О. В. Розвиток аудитивних умінь російської мови в англомовних студентів негуманітарних спеціальностей : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 “Теорія та методика навчання (російська мова)” / Старостенко Ольга Валеріївна. – Херсон, 2008. – 23 с.
Федотова Н. Л. Обучение аудированию [Електронний ресурс]. / Н. Л. Федотова // Издательство “Златоуст” Раздел 7. Обучение аудированию. – С. 78–85. – Режим доступа:
http://www.zlat.spb.ru/CatalogImages/File/pdf/chapters/
metodika prepodavaniya_chapter.pdf — Загл. с экрана
Якубаева К. С. О трудностях аудирования учебной лекции. [Електронний ресурс] / К. С. Якубаева, З. А. Касымова // G-Global — 2015. – Режим доступу: http://group&global.org/ru/publication/24515&o& trudnostyah&audirovaniya&uchebnoy&lekcii — Назва з екрану.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Є. Мартиненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.