№ 2 (2016)

Іноземні мови

DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i2

Зміст

Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми PDF
С. Ю. Ніколаєва 3-9
Tío Spanish – віртуальний учитель / викладач іспанської мови PDF
О. Б. Бігич 10-13
Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови PDF
К. О. Шевелько 14-20
Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови PDF
О. Л. Шумський 21-26
Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів PDF
Н. М. Тишко 27-33
Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму PDF
О. А. Чухно 34-39
Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання PDF
О. Є. Мартиненко 40-47
Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях PDF
О. П. Бесклінська 48-53