Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122581Ключові слова:
навчальна автономія, навчальні стратегії, комунікативні стратегії, засоби розвитку навчальної автономії, прийоми мнемотехніки, пам’ятки, метод проектів, мовний портфельАнотація
У статті, присвяченій проблематиці розвитку навчальної автономії на уроках іноземної мови, наведено визначення і загальну характеристику навчальної автономії, проаналізовано передумови ефективності розвитку навчальної автономії старшокласників, розглянуто стратегії та засоби розвитку навчальної автономії у процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів старшої школи, запропоновані приклади відповідних вправ.
Посилання
Бориско Н. Ф. Сам себе методист или советы изучающему иностранный язык / Н.Ф. Бориско. – К.: «Фирма «ИНКОС», 2001. – 267 с.
Бориско Н. Ф. Учебная автономия в школе – пути и возможности / Н.Ф. Бориско // Іноземні мови. – 2012. – № 4. – С. 4-10.
Задорожна І. П. Теоретико-методичні засади організації самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання: германські мови» /
І. П. Задорожна. – К., 2012. – 44 с.
Коряковцева Н. Ф. Теория обучения иностранным языкам: продуктивные образовательные технологии: [учеб. пособие для студ. лингв. фак. высш. учеб. заведений] /
Н. Ф. Коряковцева. – М.: Издательский центр «Академия», 2010. – 192 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних, педагогічних та лінгвістичних університетів / [О. Б. Бігич, Н. Ф. Бориско, Г. Е. Борецька та ін.]; за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Олійник Т. О. Особливості формування навчально-стратегічної компетентності / Т. О. Олійник // Іноземні мови. – 2013. – №4. –
С. 9-20.
Подосиннікова Г. І. Навчання студентів-філологів
ідіоматичних предикативних конструкцій англійського
розмовного мовлення на матеріалі автентичних художніх текстів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання: германські мови» /
Г. І. Подосиннікова. – К, 2002. – 24 с.
Подосиннікова Г. І. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов / Г. І. Подосиннікова. – К.: ТОВ «Видавниче підприємство «Едельвейс», 2012. – С. 196-208. – (Педагогічний процес: Теорія і практика).
Щукин А. Н. Лингводидактический энциклопедический словарь: более 2000 единиц / А. Н. Щукин. – М.: Астрель: АСТ: Хранитель, 2008. – 746 с.
Thanasoulas Dimitrios. What is Learner Autonomy and How Can It Be Fostered? [Online resource]. – Access mode: http:/ /iteslj.org/Articles/ThanasoulasAutonomy.html
REFERENCES REFERENCES REFERENCES REFERENCES REFERENCES 1. Borysko N. F. Sam sebe metodyst yly sovety yzuchaiuschemu
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.