Компетентності, результати навчання та форми атестації доктора філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»

Автор(и)

  • С. Ю. Ніколаєва Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122597

Ключові слова:

доктор філософії, освітньо-наукова програма, освітні науки, педагогічні науки, спеціальність 011, загальні компетентності, спеціальні компетентності, результати навчання, форми атестації

Анотація

У статті подано опис компетентностей, результатів навчання та форм атестації доктора філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», визначених нами відповідно до державних документів з вищої освіти, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та матеріалів проекту «TUNING» щодо підготовки доктора філософії в європейських країнах. Увазі читача пропонуються: основна термінологія з проблеми, приклади загальних компетентностей доктора філософії з вищезгаданого проекту, перелік загальних (11) і спеціальних (13) компетентностей доктора філософії зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки», деталізовані результати навчання (знання, уміння, комунікація, автономія та відповідальність) (61), складові проміжної та підсумкової атестації доктора філософії.                                                                                                             

Посилання

Вступне слово до Проекту Тьюнінг – гармонізація освітніх структур у Європі: Внесок університетів у Болонський процес. – Education and Culture. Socrates-Tempus, 2006. – 106 с. //[Електронний ресурс]: Режим доступу: http: // www.europa.eu.int/comm/education/socrates.html

Вступне слово до проекту Тьюнінг – гармонізація освітніх структур у Європі. Внесок університетів у Болонський процес // Європейська комісія: Дирекція з освіти і культури, 2008. – 108 с. // [Електронний ресурс] : Режим доступу: http://www.unideusto.org/tuningeu/images/stories/ documents/General_Brochure_Ukrainian_version.pdf

Закон України № 1556VII «Про вищу освіту» // Відомості Верховної Ради. – 2014. – № 37 – 38. – 134 с. // [електронний документ]: режим доступу: http:// zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556–18/

Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник користувача / пер. з англ. // за ред. Ю. М. Рашкевича та

Ж. В. Таланової. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 106 с.

Ключевые ориентиры для разработки и реализации образовательных программ в предметной области «Иностранные языки». Publicaciones de la Universidad de Deusto, Bilbao, España, 2013. – 64 p.

Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.06.16 року

№ 600 «Про затвердження та введення в дію Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів вищої освіти»/ / [електронний документ]: режим доступу: http://osvita.ua/ legislation/Vishya_osvita/51506/

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р. № 1341 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» // [електронний документ]: режим доступу: http:/ /zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-%D0%BF

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2015 р. № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» // [електронний документ]: режим доступу http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/266&2015&%D0%BF.

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 № 261 «Про затвердження Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах)» // [електронний документ]: режим доступу: http:// www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248945529

Рашкевич Ю. М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: монографія . – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 168 с.

Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації/ Авт.: В.М. Захарченко, В.І. Луговий, Ю.М. Рашкевич, Ж.В. Таланова / За ред. В.Г. Кременя. – К. : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2014. – 120 с.

A Tuning Guide to Formulating Degree Programme Profiles, Including Programme Competences and Programme Learning Outcomes (2009), University of Deusto Press. – P. 55. // [Електронний ресурс] :Режим доступу: http:// www.unideusto.org/tuningeu/publications/290&tuning&guide& to&formulating&degree&programme&profiles.htm

Lokhoff J. et al. (Eds.). A Tuning Guide to Formulating Degree Programme Profiles Including Programme Competences and Programme Learning Outcomes, Tuning Association, 2010. & 96 pp. // [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://core& project.eu/documents/Tuning%20G%20Formulating% 20Degree%20PR4.pdf

Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. ENQA, 2015. — 41 p. // [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://www.enqa.eu/ pubs.lasso

The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report. Brussels :Education, Area. ENQA, 2015. — 41 p. // [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://www.enqa.eu/ pubs.lasso 15. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report. Brussels :Education, Audiovisual and Culture Executive Agency, 2012. – 224 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Номер

Розділ

Огляди та рецензії