Теоретичні засади розробки курсу «Основи професійної майстерності перекладача» засобами навчального середовища MOODLE
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122612Ключові слова:
фахова компетентність перекладача, теоретичний курс, фахова підготовка перекладача, професійна майстерність, система управління навчальним контентом Moodle, майбутні перекладачіАнотація
Статтю присвячено теоретичним засадам розробки курсу «Основи професійної майстерності перекладача» засобами навчального середовища Moodle. Зокрема обґрунтовано актуальність розробки згаданого теоретичного курсу, який покликаний органічно доповнити практичні курси з підготовки перекладачів шляхом забезпечення формування таких складових фахової компетентності перекладача, як інструментальна, пошукова та особистісна, яка, у свою чергу, включає такі компоненти, як психофізіологічний, морально-етичний, фахово-соціальний та компонент самовдосконалення. Надано загальний опис навчальної дисципліни «Основи професійної майстерності перекладача», розкрито переваги розробки відповідного дистанційного курсу, перелічено етапи розробки курсу засобами навчального середовища Moodle, описано структуру розробленого дистанційного курсу, розкрито систему проміжного й підсумкового контролю курсу та шляхи її реалізації засобами Moodle.
Посилання
АнисимовА.М. Работа в системе дистанционного обучения Moodle / Анисимов А. М. – Харьков : ХНАГХ, 2009. – 292 с.
Беспалько В. П. Слагаемые педагогической технологии / Беспалько В. П. – М. : Педагогика, 1989. – 192 с.
Комиссаров В. Н. Современное переводоведение : [учеб. пособие] / Комиссаров В. Н. – М. : ЭТС, 2004. – 424 с.
Латышев Л. К. Структура и содержание подготовки переводчиков в языковом вузе / Л. К. Латышев, В. И. Провоторов. – М. : НВИ-ТЕЗАУРУС, 2001. – 136 с.
Ольховська А. С. Основи професійної майстерності перекладача / А. С. Ольховська. – Харків : Вид-во ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. – 132 с.
Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів / [Вишнівський В. В., Гніденко М. П., Гайдур Г. І., Ільїн О. О.]. – К. : ДУТ, 2014. – 140 с.
Проектирование и разработка дистанционного учебного курса в среде Moodle 2.7 / [Клейносова Н. П., Кадырова Э. А., Телков И. А., Хруничев Р. В.]. – Рязань : Рязан. гос. радиотехн. ун- т., 2015. – 160 с.
Ребрина Ф. Г. Этапы разработки электронного учебного курса на платформе LMS Moodle / Ф. Г. Ребрина, И. А. Леонтьева // Вестник Челябинского государственного педагогического университета. – 2014. – № 2. – С. 204–213.
Технологии и ресурсы электронного обучения / [Д. Руткаускьене, Р. Кубилюнас, Д. Гудониене и др.]. - Харьков : Точка, 2011. – 352 с.
Триус Ю. В. Система електронного навчання ВНЗ на базі Moodle / Ю. В. Триус, І. В. Герасименко, В. М. Францук. – Черкаси : ЧДТУ, 2012. – 220 с.
Черноватий Л. М. Методика викладання перекладу :
[підручник для студ. вищих заклад. освіти за спеціальністю «Переклад»] / Черноватий Л. М. – Вінниця : Нова Книга, 2013. – 376 с.
Rodríguez-Inés P. Assessing Competence in Using Electronic Corpora in Translator Training / P. Rodríguez-Inés, A. H. Albir // Global Trends in Translator and Interpreter Training: Mediation and Culture. – London : Continuum International Publishing Group, 2012. – P. 96–126.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 А. С. Ольховська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.