Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування міжкультурної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122621Ключові слова:
міжкультурна компетентність, креативне письмо, урок іноземної мови, підходи, віршіАнотація
У статті представлено міжкультурну компетентність як цільову для формування на уроках іноземної мови. Наведено визначення міжкультурної компетентності. Виокремлено її складники. Акцентовано роль креативного письма в формуванні міжкультурної компетентності. З-поміж малих віршованих форм виокремлено вірш! діамант, клеріх’ю, акровірш, синквейн, які проілюстровано прикладами англійською мовою. Згадано два підходи до навчання письма, з-поміж яких найприйнятнішим для навчання школярів креативного письма є процесуальний підхід.
Посилання
Елизарова Г. В. Культура и обучение иностранным языкам / Г. В. Елизарова. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2004. – 291 с.
Куницына И. Два подхода к обучению письменной речи / Ирина Куницына : Электронный ресурс. – Режим доступа http://iyazyki.prosv.ru/2016/06/2approaches-learning/ #more24957
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія та практика: підручник для студ. / під ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Мефодьева Е. Проектная деятельность как способ развития творческого потенциала учащихся / Елена Мефодьева: Электронный ресурс. – Режим доступа http://iyazyki.prosv.ru/2013/11/projectworkcreativepotential/#more13217.
Редько В. Hola Español-5. Іспанська мова: підруч. для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, 5-й рік навчання / Валерій Редько, Валентина Береславська. – К. : Генеза, 2013. – 224 с.
Редько В. Hola Español-7. Іспанська мова: Підручник іспанської мови для 7-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, 7-й рік навчання / Валерій Редько, Валентина Береславська. – К.: Генеза, 2015. – 216 с.
Редько В. Hola Español-10. Іспанська мова: Підручник іспанської мови для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, 9-й рік навчання / Валерій Редько, Валентина Береславська. – К.: Генеза, 2010. – 131 с.
Руснак Д. А. Дидактичні властивості поетичних текстів при засвоєнні граматичних структур на заняттях з французької мови // Питання літературознавства : Наук. зб. – Вип. 9 (66). – Чернівці: Рута, 2002. – C. 232-233.
Стогниева О. Технология написания диаманты как средство развития критического мышления и воображения на уроках английского языка / Ольга Стогниева : Электронный ресурс. – Режим доступа: http://iyazyki.prosv.ru/2016/08/writingtechnologydiamonds/#more25185.
Фетисова А. А. Things could be. . . verse или клерихью на занятиях по английскому языку / А. А. Фетисова // Lingua mobilis. – Вып. № 1 (34). – 2012. – С.174-179.
Хворостова Ю. Writing poetry in English / Юлия Хворостова : Электронный ресурс. – Режим доступа http://iyazyki.prosv.ru/2016/08/writingpoetryinenglish/#more25123.
Шайхутдинова Г. Т. Лимерики и клерихью на уроках английского языка / Г. Т. Шайхутдинова : Электронный ресурс. – Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/100566.
Galván C. B. LA ESCRITURA CREATIVA EN E/LE/Claudia Bruno Galván, María Cibele González Pellizzari Alonso, María Sagrario Fernández Núñez // Colección Complementos serie Didáctica. – 2009. – 94 р.
Hedge T. Writing / Tricia Hedge. – Oxford : Oxford University Рress, 1988. – 176 p.
Illescas À. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELE / Antonio Illescas // Portà linguàrum.– 2016. – № 26. – Р. 67-79.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Б. Бігич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.