Креативне письмо на уроках іноземної мови: малі віршовані форми як засоби формування міжкультурної компетентності

Автор(и)

  • О. Б. Бігич Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122621

Ключові слова:

міжкультурна компетентність, креативне письмо, урок іноземної мови, підходи, вірші

Анотація

У статті представлено міжкультурну компетентність як цільову для формування на уроках іноземної мови. Наведено визначення міжкультурної компетентності. Виокремлено її складники. Акцентовано роль креативного письма в формуванні міжкультурної компетентності. З-поміж малих віршованих форм виокремлено вірш! діамант, клеріх’ю, акровірш, синквейн, які проілюстровано прикладами англійською мовою. Згадано два      підходи до навчання письма, з-поміж яких найприйнятнішим для навчання школярів креативного письма є процесуальний підхід.                                                            

Посилання

Елизарова Г. В. Культура и обучение иностранным языкам / Г. В. Елизарова. – СПб. : Изд-во РГПУ им. А. И. Герцена, 2004. – 291 с.

Куницына И. Два подхода к обучению письменной речи / Ирина Куницына : Электронный ресурс. – Режим доступа http://iyazyki.prosv.ru/2016/06/2approaches-learning/ #more24957

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія та практика: підручник для студ. / під ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.

Мефодьева Е. Проектная деятельность как способ развития творческого потенциала учащихся / Елена Мефодьева: Электронный ресурс. – Режим доступа http://iyazyki.prosv.ru/2013/11/projectworkcreativepotential/#more13217.

Редько В. Hola Español-5. Іспанська мова: підруч. для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, 5-й рік навчання / Валерій Редько, Валентина Береславська. – К. : Генеза, 2013. – 224 с.

Редько В. Hola Español-7. Іспанська мова: Підручник іспанської мови для 7-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, 7-й рік навчання / Валерій Редько, Валентина Береславська. – К.: Генеза, 2015. – 216 с.

Редько В. Hola Español-10. Іспанська мова: Підручник іспанської мови для 10-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, 9-й рік навчання / Валерій Редько, Валентина Береславська. – К.: Генеза, 2010. – 131 с.

Руснак Д. А. Дидактичні властивості поетичних текстів при засвоєнні граматичних структур на заняттях з французької мови // Питання літературознавства : Наук. зб. – Вип. 9 (66). – Чернівці: Рута, 2002. – C. 232-233.

Стогниева О. Технология написания диаманты как средство развития критического мышления и воображения на уроках английского языка / Ольга Стогниева : Электронный ресурс. – Режим доступа: http://iyazyki.prosv.ru/2016/08/writingtechnologydiamonds/#more25185.

Фетисова А. А. Things could be. . . verse или клерихью на занятиях по английскому языку / А. А. Фетисова // Lingua mobilis. – Вып. № 1 (34). – 2012. – С.174-179.

Хворостова Ю. Writing poetry in English / Юлия Хворостова : Электронный ресурс. – Режим доступа http://iyazyki.prosv.ru/2016/08/writingpoetryinenglish/#more25123.

Шайхутдинова Г. Т. Лимерики и клерихью на уроках английского языка / Г. Т. Шайхутдинова : Электронный ресурс. – Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/100566.

Galván C. B. LA ESCRITURA CREATIVA EN E/LE/Claudia Bruno Galván, María Cibele González Pellizzari Alonso, María Sagrario Fernández Núñez // Colección Complementos serie Didáctica. – 2009. – 94 р.

Hedge T. Writing / Tricia Hedge. – Oxford : Oxford University Рress, 1988. – 176 p.

Illescas À. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELE / Antonio Illescas // Portà linguàrum.– 2016. – № 26. – Р. 67-79.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-24

Номер

Розділ

Наукові статті