Модель організації процесу формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках курсу за вибором “Країнознавство”

Автор(и)

  • Н. В. Осадча Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122631

Ключові слова:

лінгвосоціокультурна компетентність, модель освітнього процесу, принцип побудови курсу, країнознавство

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей побудови моделі освітнього процесу для формування у сташокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства в руслі сучасних тенденцій у галузі профільної освіти. В результаті дослідження було виокремлено індивідуальну інтерпретацію методу формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства з урахуванням підходів та принципів навчання іноземної мови та принципів побудови курсу за вибором “Країнознавство”. Представлена модель характеризується системністю, послідовністю, взаємозв’язком її компонентів та функціонуванням у межах   12-бальної системи оцінювання.                                                                                           

Посилання

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов у системі загальної освіти, затверджені Наказом МОН № 371 від 05.05.2008 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/ estimation/2395.

Кузьменковы Ю. и А. Английский язык для международного общения / Ю. и А. Кузьменковы . – М. : Издательство Московского университета, 2013. – 276 с.

Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика преподавания языков) / [сост. Э. Г. Азимов,

А. Н. Щукин]. – М. : Издательство ИКАР, 2009. – 448 с.

Осадча Н.В. Across Ireland: Навчальний посібник з курсу країнознавства з формування лінгвосоціокультурної

компетентності старшокласників в англомовному читанні. – Чернігів: ЧНПУ ім. Т.Г.Шевченка, 2016. – 88с.

Осадча Н. В. Принципи формування лінгвосоціокультурної компетентності у читанні старшокласників на уроках країнознавства / Н. В. Осадча // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогічні науки”. – Київ : КНЛУ, 2016. – Вип. 24. – С. 117-126.

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 Київ Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/ сontent/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82% D0%B0/post*derzh*stan*%281%29.pdf.

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів.

Іноземні мови. Програми для профільного навчання. 10 -11 класи. – К: Навчальна книга, 2003. – С.120-124.

Соловова Е. Н. Методика обучения иностранным языкам: Базовый курс лекций : Пособие для студентов пед. вузов и учителей / Е. Н. Соловова. – М.: Просвещение, 2002. – 239 с.

Соловова Е. Н. Разработка авторских программ и курсов / Е. Н. Соловова // Иностранные языки в школе. – 2004. – № 4. – С. 8–13; № 5. – С. 13–19.

Фурманова В. П. Организация курса страноведения в системе профессиональной подготовки учителей иностранного языка (немецкий язык): дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Фурманова Валентина Павловна – М., 1984. – 173с.

Черниш В. В. Методика формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної компетенції в говорінні : монографія / Валентина Василівна Черниш. – К. : Ленвіт, 2013. – 396 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-01

Номер

Розділ

Наукові статті