Електронний кейс як засіб формування у майбутніх менеджерів туризму міжкультурної компетентності
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122633Ключові слова:
технологія case study, електронний кейс, екологічний туризм, іспанська мова, англійська мова, майбутні менеджери туризмуАнотація
У статті представлено електронні кейси «Turismo ecológico en Costa Rica» й «Ecotourism in Australia» як приклад сучасного засобу професійно орієнтованого навчання іноземної мови майбутніх менеджерів туризму. Описано змістове наповнення кейсів. Охарактеризовано підготовчий етап самостійного опрацювання студентами навчально-пізнавальних матеріалів кейсів. Наведено приклади комунікативних ситуацій на основному етапі роботи з кейсом під час професійно орієнтованої рольової гри.
Посилання
Бігич О. Б. Позааудиторна рольова гра «El major viaje turístico de flores» / «The best flower tour» для майбутніх менеджерів міжнародного туризму / О. Б. Бігич // Лінгвістична теорія та практика: історичне надбання, актуальні проблеми та перспективи розвитку : Матеріали ІХ Міжнародної науково- практичної конференції, присвяченої пам’яті д. філол. н., проф. А. К. Kорсакова. – Одеса : МГУ, 2015. – С. 3-14.
Бігич О. Б. Професійно орієнтований проект «Turismo ecológico» / О. Б. Бігич // Проектна діяльність як інструмент досліджень навчання та інновацій: Матеріали міжнародного науково-практичного семінару : Ніжин: видавець ПП Лисенко М.М., 2016. – С. 10-12.
Бігич О. Б. Професійно орієнтований проект «Turismo ecológico» // Теорія і практика проведення позааудиторної роботи з іноземної мови: сценарії заходів з французької й іспанської мов : Колективна монографія / за заг. і наук. ред. Бігич О.Б. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2016. – С. 92-99.
Ігнатенко В. Електронний кейс як ефективний засіб навчання майбутніх філологів анотативного і реферативного перекладу в умовах самостійної позааудиторної роботи / Вікторія Ігнатенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2. – Умань : Жовтий О. О., 2014. – С. 140-146.
Майєр Н. В. Методика самостійного оволодіння франкомовним діловим писемним спілкуванням майбутніми документознавцями з використанням дистанційних технологій : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Майєр. – К., 2011. – 21 с.
Ярошенко О. В. Формування англомовної професійно
орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів на основі кейс-методу : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ярошенко. – К., 2015. – 21 с.
Budowski G. El ecoturismo en el siglo XXI: su creciente importancia en America Latina / Gerardo Budowski : Edición digital. – Modo de acceso http://www.slideshare.net/Elizabeth1103/21-ecoturismosigloxxipdf 8.http://uaeta.org/ua/tourism/17?tab=territory
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Б. Бігич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.