Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122637Ключові слова:
мовний портфель, перекладАнотація
У публікації читач знайде інформацію про Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів англійської мови.Посилання
Европейский языковой портфель для филологов : (преподавателей языка, письм. и устн. переводчиков) : В 3-х ч. Ч.2. Языковая биография. Ч.3. Досье / [сост. К.М. Ирисханова]. М. : МГЛУ, 2003. - 75 с.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, професор С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Програма з англійської мови для університетів/інститутів (п’ятирічний курс навчання) : Проект / С. Ю. Ніколаєва, М. І. Соловей (керівники), Ю. В. Головач та ін. – К. : Київ. держ. лінгв. ун-т та ін. – 2001. – 245 с.
Common European Framework of Reference For Languages: Learning, Teaching, Assessment. – Cambridge : Cambridge University Press, 2001. 260 p.
Draft European Standard “Translation services – Service requirements”– Brussels, 2006. – 17 с. – Режим доступу : http://www.statsaut-translator.no/files/standard-15038-finaldraft-en.pdf.
EMT expert group Competences for professional translators, experts in multilingual and multimedia communication // expert group European Master’s in Translation – Brussels, 2009. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://ec.europa.eu/dgs/translation.
European Language Portfolio : How to develop an ELP model : Resources and Templates [Електронний ресурс]. Режим доступу до джерела : http://www.coe.int/t/dg4/education/elp/elp*reg/ templates_EN.asp.
European Language Portfolio : Principles and Guidelines [Електронний ресурс]. Режим доступу до джерела : http://www.coe.int/t/dg4/Linguistic/Source/ Guidelines_EN.pdf.
Lenz P. Introduction to the bank of descriptors for self-assessment in European Language Portfolio [Електронний ресурс] / P. Lenz, G. Schneider. – Fribourg, 2004. – Режим доступу до джерела : http://archive.ecml.at/mtp2/Elp_tt/Results/DM_layout/Reference%20 Materials/English/Introduction_descriptor.pdf.
Little D. The European Language Portfolio in use: nine examples [Електронний ресурс] / David Little, 2003. – Режим доступу до джерела : http://www.coe.int/t/dg4/education/elp/elp-reg/Source/ Publications/ELP_9examples_EN.pdf.
National Occupational Standards in Translation. – London : CILT, National Centre for Languages, 2007. – 35 p. – Режим доступу до джерела : www.ukrstandards.org.uk.
Teaching Knowledge Test. Modules 1-3. Handbook for Teachers / Cambridge ESOL [Електронний ресурс]. – Режим доступу до джерела : http://www.CambridgeESOL.org.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Я. Г. Фабрична
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.