DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i1.124870

Підсумковий контроль у проектному навчанні іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти

О. М. Устименко

Анотація


У цій публікації обґрунтовано методичну відповідність педагогічної проектної технології сучасним вимогам українського освітнього простору щодо впровадження розвивального навчання та оцінювання його результатів у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Крім того, у статті надано характеристику підсумкового контролю в проектному навчанні іноземних мов і культур школярів. Описано функції, форми, суб’єкти, об’єкти, критерії, інструменти і засоби контролю та оцінювання результатів іншомовного проектування. Наведено англомовні приклади різних інструментів підсумкового оцінювання результатів іншомовної проектної діяльності учнів. 


Ключові слова


Проектне навчання; школярі; іншомовна проектна діяльність; підсумковий контроль; система оцінювання; суб’єкти, об’єкти, критерії, інструменти, засоби оцінювання.

Повний текст:

PDF

Посилання


Закон України про освіту [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145419.

Проект державного стандарту початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ttp://newstandard.nus.org.ua.

Титова С. В. Цифровые технологии в языковом обучении : теория и практика : [учеб. пособ.] / Светлана Викторовна Титова. – М. : Эдитус, 2017. – 240 c.

Устименко О. М. Поточний контроль іншомовної проектної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти / Ольга Михайлівна Устименко // Іноземні мови : науково-методичний журнал. – К. : Видавничий центр КНЛУ. – 2017. – № 4. – С. 3–22.

Estaire S. Planning classwork : a task based approach / S. Estaire, J. Zanуn. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd, 1998. – 93 p.

Skills for today research series [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.p21.org/our-work/4cs-research-series.

Джерела ілюстративного матеріалу:

Brookhart S. Assessing creativity / Susan Brookhart // Educational leadership : Creativity now! – 2013. – Vol. 70. – № 5. – P. 28–34.

Classrooms in action [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ilclassroomsinaction.org.

College of Education // San Diego State University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://go.sdsu.edu/education.

Estaire S. Planning classwork : a task based approach / S. Estaire, J. Zanуn. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd, 1998. – 93 p.

Finch A. Peer-assessed freshman English : It’s up to you! / Andrew Finch // Gateways to growth : exploring ELT resources. KOTESOL proceedings of the annual KOTESOL international conference (Seoul, Korea, Oct. 18–19, 2003). – Seoul : KOTESOL, 2004. – P. 9–14.

Manitoba Education and Training [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.edu.gov.mb.ca.

O’Hara S. National educational technology standards for students : multidisciplinary units for grades 6–8 / S. O’Hara, M. McMahon. – Washington, DC : ISTE, 2003. – 241 p.

ReadWriteThink [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.readwritethink.org.

Richards J. C. Reflective teaching in second language classrooms / J. C. Richards, Ch. Lockhart. – Cambridge : CUP, 2007. – 218 p.

Round Lake Area Schools [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rlas4116.org.

RubiStar [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// rubistar.4teachers.org/index.php.

West Virginia Department of Education [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://wvde.state.wv.us.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.
';



Copyright (c) 2018 О. М. Устименко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Передплатний індекс журналу “Іноземні мови” ISSN 1817-8510 (print) – 74235.