Підсумковий контроль у проектному навчанні іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i1.124870Ключові слова:
Проектне навчання, школярі, іншомовна проектна діяльність, підсумковий контроль, система оцінювання, суб’єкти, об’єкти, критерії, інструменти, засоби оцінювання.Анотація
У цій публікації обґрунтовано методичну відповідність педагогічної проектної технології сучасним вимогам українського освітнього простору щодо впровадження розвивального навчання та оцінювання його результатів у вітчизняних закладах загальної середньої освіти. Крім того, у статті надано характеристику підсумкового контролю в проектному навчанні іноземних мов і культур школярів. Описано функції, форми, суб’єкти, об’єкти, критерії, інструменти і засоби контролю та оцінювання результатів іншомовного проектування. Наведено англомовні приклади різних інструментів підсумкового оцінювання результатів іншомовної проектної діяльності учнів.
Посилання
Закон України про освіту [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145419.
Проект державного стандарту початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: ttp://newstandard.nus.org.ua.
Титова С. В. Цифровые технологии в языковом обучении : теория и практика : [учеб. пособ.] / Светлана Викторовна Титова. – М. : Эдитус, 2017. – 240 c.
Устименко О. М. Поточний контроль іншомовної проектної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти / Ольга Михайлівна Устименко // Іноземні мови : науково-методичний журнал. – К. : Видавничий центр КНЛУ. – 2017. – № 4. – С. 3–22.
Estaire S. Planning classwork : a task based approach / S. Estaire, J. Zanуn. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd, 1998. – 93 p.
Skills for today research series [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.p21.org/our-work/4cs-research-series.
Джерела ілюстративного матеріалу:
Brookhart S. Assessing creativity / Susan Brookhart // Educational leadership : Creativity now! – 2013. – Vol. 70. – № 5. – P. 28–34.
Classrooms in action [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ilclassroomsinaction.org.
College of Education // San Diego State University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://go.sdsu.edu/education.
Estaire S. Planning classwork : a task based approach / S. Estaire, J. Zanуn. – Oxford : Macmillan Publishers Ltd, 1998. – 93 p.
Finch A. Peer-assessed freshman English : It’s up to you! / Andrew Finch // Gateways to growth : exploring ELT resources. KOTESOL proceedings of the annual KOTESOL international conference (Seoul, Korea, Oct. 18–19, 2003). – Seoul : KOTESOL, 2004. – P. 9–14.
Manitoba Education and Training [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.edu.gov.mb.ca.
O’Hara S. National educational technology standards for students : multidisciplinary units for grades 6–8 / S. O’Hara, M. McMahon. – Washington, DC : ISTE, 2003. – 241 p.
ReadWriteThink [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.readwritethink.org.
Richards J. C. Reflective teaching in second language classrooms / J. C. Richards, Ch. Lockhart. – Cambridge : CUP, 2007. – 218 p.
Round Lake Area Schools [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rlas4116.org.
RubiStar [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// rubistar.4teachers.org/index.php.
West Virginia Department of Education [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://wvde.state.wv.us.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. М. Устименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.