Серія навчально-методичних комплексів «DU» для міжкультурного навчання німецької мови студентів-бакалаврів

Автор(и)

  • О. О. Паршикова Київський національний лінгвістичний університет, Україна
  • М. В. Паустовська Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.149911

Ключові слова:

навчальнометодичний комплекс, іншомовне міжкультурне навчання, німецька мова, студенти бакалаврату

Анотація

У публікації розкрито методичний потенціал серії навчально-методичних комплексів з німецької мови «DU» для майбутніх германістів і вчителів України, cтворених колективом українських і зарубіжних авторів під керівництвом професорів Н.Ф.Бориско (Україна) та Х.Каспер-Хене (Німеччина) у межах проекту ДААД і опублікованих у період з 2009 по 2018 рік. Розглянуто призначення, практичну мету, методичну концепцію, структуру та тематику навчально-методичних комплексів для студентів першого-четвертого курсів, наведено приклади реалізації вправ та завдань для інтегрованого формування компонентів іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності. Підручники серії «DU» рекомендуються для навчання німецької мови студентів першого-четвертого курсів бакалаврату закладів вищої освіти.

Біографії авторів

О. О. Паршикова, Київський національний лінгвістичний університет

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри німецької філології та перекладу і прикладної лінгвістики

М. В. Паустовська, Київський національний лінгвістичний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри німецької філології та перекладу і прикладної лінгвістики

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-19

Номер

Розділ

Огляди та рецензії