Використання сервісів онлайн тестування для контролю чеськомовної комунікативної компетентності

Автор(и)

  • О. М. Устименко Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2019.2.169287

Ключові слова:

сервіс онлайн тестування, електронне тестове завдання, Майстер-Тест, EasyTestMaker, ClassMarker, тестовий контроль іншомовної комунікативної компетентності, чеська мова.

Анотація

Сучасні інформаційно-комунікаційні технології здатні не лише автоматизувати, а й значно оптимізувати процедуру контролю. Електронні тестові завдання для оцінювання іншомовної комунікативної компетентності зручно і легко створювати засобами спеціальних інструментальних програм – сервісів онлайн тестування. За допомогою шаблонів, що пропонуються веб-конструкторами тестів, викладач може генерувати завдання різних видів, проводити електронне тестування, отримувати автоматично підраховані результати контролю. У цій публікації розглянуто особливості застосування інструментів хмарних сервісів «Майстер-Тест», «EasyTestMaker» та «ClassMarker» для організації тестового контролю знань, навичок і вмінь чеської мови. Користуючись названими генераторами тестів, автор уклала чеською мовою електронні завдання різних видів та проаналізувала функціональні можливості обраних веб-сервісів для підготовки й реалізації онлайн тестування. У статті описано інструменти та процедура створення і проходження тестів на хмарних платформах сервісів «Майстер-Тест», «EasyTestMaker» та «ClassMarker». Виокремлено переваги й недоліки користування як укладачами тестів, так й учасниками тестування проаналізованими програмами-конструкторами тестів. Запропоновано варіанти розв’язання проблем створення електронних тестових завдань для перевірки навчальних досягнень з чеської мови засобами розглянутих сервісів онлайн тестування. Інструменти тестового контролю, вивчені в цій праці, не тільки дозволяють оптимізувати організацію, реалізацію й опрацювання результатів тестування, але й відповідають основним дидактичним вимогам до цифрових технологій 21-го століття.

Біографія автора

О. М. Устименко, Київський національний лінгвістичний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій

Посилання

Титова, С. В. (2017). Цифровые технологии в языковом обучении : теория и практика : учебное пособие. М.: Эдитус.

Chapelle, C. A., & Voss, E. (2016). 20 years of technology and language assessment in Language Learning & Technology. Language Learning & Technology, 20 (2), 116–128. Retrieved from https://www.learntechlib.org/p/176101. https://doi.org/10125/44464

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-23

Номер

Розділ

Наукові статті