Підсистема вправ і завдань для формування англомовної лексичної компетентності в професійно орієнтованому читанні в майбутніх інженерів

Автор(и)

  • Світлана Рубцова

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.3.241158

Анотація

У статті описано підсистему вправ і завдань для формування англомовної лексичної компетентності в професійно орієнтованому активному читанні для студентів галузі знань 19 Архітектура та будівництво спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія. Подано та охарактеризовано етапи формування англомовної лексичної компетентності в професійно орієнтованому активному читанні: 1) ознайомлення, 2) автоматизація, 3) застосування. Для формування вказаної компетентності вважаємо ефективними такі методи активного читання: Know-Want-Learn (KWL), SQ3R (Survey, Questions, Read, Recall, Review) та приклади вправ і завдань, що виконуються на кожному етапі роботи з автентичним текстом. Підсистема вправ і завдань представлена та реалізована на дотекстовому, текстовому і післятекстовому етапах роботи. Уся навчальна інформація для формування лексичної компетентності в англомовному читанні супроводжується автентичною візуалізацією, яку ми розуміємо як умовно технічну (креслення, рисунки, фотографії, схеми, діаграми, графіки, відео тощо) і яка була розроблена як додаток до текстового матеріалу для кращого розуміння та сприйняття інформації з фаху, а тому доповнює його. При розробленні підсистеми вправ і завдань взято до уваги організацію етапів формування лексичної компетентності.

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Методика навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти