Зміст професійної підготовки майбутніх учителів до застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні іноземної мови учнів початкової школи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.3.290260

Анотація

У статті розглянуто зміст вибіркового професійно орієнтованого курсу “Комунікативно-ігрові технології раннього
навчання іноземної мови” для студентів четвертого курсу спеціальності 014 Середня освіта, сформульовано його
мету – формування в майбутніх учителів професійної компетентності у застосуванні комунікативно-ігрових технологій навчання іноземної (німецької) мови у початковій школі. Конкретизовано знання теоретичних основ раннього навчання, які необхідні майбутнім учителям для застосування комунікативно-ігрових технологій у навчанні іноземної мови у початковій школі: знання особливостей засвоєння іноземної мови молодшими школярами, динаміки розвитку вікових психофізіологічних особливостей молодших школярів, які сприяють або заважають вивченню іноземної мови, методики застосування основних комунікативно-ігрових прийомів. Визначено фахові компетентності майбутніх учителів, зокрема, уміння застосовувати комунікативно-ігрові технології з урахуванням пізнавальних можливостей учнів та особливостей засвоєння ними іноземної мови на різних етапах початкової школи, здібності активізувати навчальну діяльність учнів на уроках з іноземної мови за рахунок застосування комунікативно-ігрових технологій; уміння забезпечувати мотиваційну, змістову та процесуальну основу іншомовного спілкування учнів за рахунок участі у різних видах ігрової діяльності, здібності моделювати та управляти комунікативно-ігровою діяльністю учнів німецькою мовою.

Опубліковано

2023-11-14

Номер

Розділ

МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР