Аналітичне вивчення китайських топонімів з метою вдосконалення лінгвістичної та географічної компетентностей студентів-китаїстів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.2.306373

Анотація

У статті висвітлено потребу розтлумачення назв географічних об’єктів серед китайських топонімів задля їхнього кращого усвідомлення та запам’ятовування. Під час засвоєння географічних назв студенти та всі, хто вивчає стандартну китайську мову (Путунхуа), стикаються з проблемою різноманіття самих назв і з унікальною ієрогліфічною системою їхнього передання. Китайська топонімія, як один з великих розділів ономастики, має свої неповторні риси через використання певних топонімічних складників (топоформантів), що дають змогу орієнтуватися в просторі. Деталізований підхід із розтлумаченням семантичних компонентів у навчальному процесі допомагає зрозуміти розміщення певного географічного об’єкта. Застосування географічних маркерів скеровує за сторонами світу відносно певних адміністративних одиниць. З метою розширення лінгвістичної та географічної компетенцій серед топонімів у сучасній китайській мові в статті докладно проаналізовано назви провінцій та деяких міст, що за своїм найменуванням орієнтують нас у географічному просторі. Більшість таких назв має особливості, що притаманні саме китайській мові, де кожен окремий склад зі своїм етимологічним значенням несе семантичне навантаження на сприйняття навколишнього середовища.

Опубліковано

2024-06-26

Номер

Розділ

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ