Методичні основи сприйняття і перекладу омоформ

Автор(и)

  • Тетяна Петрова Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0001-9009-0553
  • Світлана Рубцова Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0003-4114-5874
  • Олена Паніна Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-8604-8712

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.2.306379

Анотація

У статті проаналізовано причини виникнення труднощів при сприйнятті професійно орієнтованої наукової та технічної літератури, які спричинені різними моделями омоформ. Визначено можливі моделі з метою аналізу омоформ. Запропоновано і описано механізми розмежування омоформ за
умови особистісно-діяльнісного підходу. Розроблено систему розмежування опозиційних моделей омоформ і алгоритм їх розпізнавання. Забезпечено сформованість орієнтовної основи розмежування омоформ за принципом свідомого і активного засвоєння моделі через послідовний перехід студентів до самостійної діяльності. Створено і схарактеризовано процес розвитку мовленнєвих і інтелектуальних умінь студентів у межах логіко-смислової діяльності при формуванні навичок розмежування омоформ шляхом комбінування способів отримання орієнтовної основи дії.

Опубліковано

2024-06-26

Номер

Розділ

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ