Формування англомовної лексичної компетентності з використанням ігрової навчальної платформи “Кahoot!” в учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.3.312472Анотація
Дослідження присвячено проблемі використання ігрової навчальної платформи “Kahoot” як сучасного ефективного
інструменту формування англомовної лексичної компетентності учнів 3–4 класів закладів загальної середньої
освіти. У статті обґрунтовано доцільність використання ігрової платформи “Kahoot!” в освітніх цілях у молодшій
школі, доведено актуальність вивчення засобів гейміфікації та, зокрема, ігрової платформи “Kahoot!” як мотивуючого інструменту результативного навчання лексики на уроках англійської мови. На базі концептуальних засадах
Нової української школи, компетентнісної моделі освіти та комунікативно-діяльнісного підходу до викладання іноземних мов автори розглянули зміст та цілі формування англомовної лексичної компетентності учнів 3–4 класу. Сформульовано робоче визначення ігрової навчальної платформи “Kahoot!” як засобу навчання іноземних мов, визначено її співвідношення із засобами інтерактивного навчання іноземних мов, проаналізовано функціонал, організаційно-методичний та дидактико-психологічний потенціал платформи. Визначено основні переваги ігрової навчальної платформи “Kahoot!” як засобу навчання, зокрема істотний мотиваційний ефект, який зумовлено насамперед
ігровою природою платформи, відповідність мотивам і реаліям життя сучасних учнів, можливості варіювання форматів та індивідуалізація навчання, висока зацікавленість студентів, ефективність зворотного зв’язку. Також охарактеризовано етапи формування англомовних лексичних навичок із використанням ігрової навчальної платформи “Kahoot!” в учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти як стрижня відповідної підсистеми вправ; надано приклади завдань. За результатами практичного дослідження подано методичні рекомендації щодо подолання труднощів використання платформи “Kahoot!” у навчанні лексики учнів молодшого шкільного віку
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.