Формування англомовної лексичної компетентності з використанням ігрової навчальної платформи “Кahoot!” в учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти

Автор(и)

  • Ганна Подосиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6123-4845
  • Тамара Глазунова Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна https://orcid.org/0000-0003-0765-9417

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.3.312472

Анотація

Дослідження присвячено проблемі використання ігрової навчальної платформи “Kahoot” як сучасного ефективного
інструменту формування англомовної лексичної компетентності учнів 3–4 класів закладів загальної середньої
освіти. У статті обґрунтовано доцільність використання ігрової платформи “Kahoot!” в освітніх цілях у молодшій
школі, доведено актуальність вивчення засобів гейміфікації та, зокрема, ігрової платформи “Kahoot!” як мотивуючого інструменту результативного навчання лексики на уроках англійської мови. На базі концептуальних засадах
Нової української школи, компетентнісної моделі освіти та комунікативно-діяльнісного підходу до викладання іноземних мов автори розглянули зміст та цілі формування англомовної лексичної компетентності учнів 3–4 класу. Сформульовано робоче визначення ігрової навчальної платформи “Kahoot!” як засобу навчання іноземних мов, визначено її співвідношення із засобами інтерактивного навчання іноземних мов, проаналізовано функціонал, організаційно-методичний та дидактико-психологічний потенціал платформи. Визначено основні переваги ігрової навчальної платформи “Kahoot!” як засобу навчання, зокрема істотний мотиваційний ефект, який зумовлено насамперед
ігровою природою платформи, відповідність мотивам і реаліям життя сучасних учнів, можливості варіювання форматів та індивідуалізація навчання, висока зацікавленість студентів, ефективність зворотного зв’язку. Також охарактеризовано етапи формування англомовних лексичних навичок із використанням ігрової навчальної платформи “Kahoot!” в учнів 3–4 класів закладів загальної середньої освіти як стрижня відповідної підсистеми вправ; надано приклади завдань. За результатами практичного дослідження подано методичні рекомендації щодо подолання труднощів використання платформи “Kahoot!” у навчанні лексики учнів молодшого шкільного віку

Опубліковано

2024-10-03

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур