Методична розробка як сучасний засіб навчання студентів мовних спеціальностей

Автор(и)

  • Л. В. Підько Маріупольський державний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122364

Ключові слова:

методична розробка, види читання, параметри текстів, обговорення проблем

Анотація

У статті розглянуті питання використання базового підручника і методичних розробок, створених викладачами,в умовах сучасної мовної вищої школи. Автор аналізує особливості створення й застосування методичних розробок і, як приклад, наводить власну, спрямовану на навчання читання і продуктивних видів мовлення на основі прочитаного тексту.

Посилання

Бориско Н.Ф., Гутник В.М. и др. Типовая программа по практике устной и письменной речи для педагогических факультетов университетов и педагогических институтов (немецкий язык) – Киев, 2004. – 256 c.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання – К., 2003. – 273 с.

Програма з англійської мови для університетів/інститутів (п’ятирічний курс навчання): Проект /Колектив авторів: С.Ю.Ніколаєва, М.І.Соловей (керівники), Ю.В.Головач та ін. – Вінниця, 2001. – 245 c.

Самохина В.А. Классический учебник // Матеріали Всеукраїнського науково-методичного семінару «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі».– Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. – 2008. – С. 100-102.

Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: навчальний посібник. – К., 2006. – 246 c.

Alderson J.C. et al. Analysing Tests of Reading and Listening in Relation to the Common European Framework of Reference: The Experience of the Dutch CEFR Construct Project // Language Assessment Quarterly, 3(1), 2006. – P. 3-30.

Graves, Kathleen. Teachers as course developers. A framework of course development process. – Teachers as course developers. Kathleen Graves,editor. – Cambridge Language Education, 1996. – 213 p.

Materials Development in Language Teaching / Ed. By B. Tomlinson. – Cambridge University Press, 1998. – 368 p. 9. Yalden J. Principles of Course Design for Language Teaching. – Cambridge University Press, 1995. – 207 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-27

Номер

Розділ

Наукові статті