Веб-квест “Joining a Global Company” як засіб навчання майбутніх економістів професійно орієнтованого англомовного виступу у супроводі комп’ютерної презентації
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122511Ключові слова:
веб-квест, англійська мова професійного спрямування, усний публічний виступ у супроводі комп’ютерної презентаціїАнотація
У статті йдеться про використання розробленого авторкою веб-квесту “Joining a Global Company”, розміщеного у мережі Інтернет. Веб-квест створено для навчання студентів-економістів 3 курсу у відповідності до Програми з англійської мови професійного спрямування, Галузевого стандарту і змісту базового посібника. Обгрунтовано мету веб-квесту – навчання усного публічного виступу на професійну тематику у супроводі комп’ютерної презентації. Описано структуру веб-квесту, визначені його етапи, висвітлено зміст і завдання кожного етапу. Розкрито сутність наданих ресурсних опор, зокрема запроваджено новий вид опори – предметно-когнітивної. Висвітлено склад лінгвістичної опори «мовна майстерня», наведено комплекси вправ, що входять до неї, та приклади вправ до кожного з них. Описано організацію навчання з використанням веб-квесту.Посилання
Волкова О. В. Подготовка будущого специалиста к меж: культурной коммуникации с использованием техноло: гии веб:квестов : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Вол: кова Ольга Владимировна. – Белгород, 2010. – 220 с.
Воробьёв Г. А. Веб:квест технологии в обучении социо: культурной компетенции (английский язык, лингвисти: ческий вуз) : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Воробьёв Геннадий Александрович. – Пятигорск, 2004. – 220 с.
Гульшина А. Е. Лингвостилистические особенности восприятия текста веб:сайта / А. Е. Гульшина // Вестник ТГТУ. – 2006. – Т. 12. – С. 538–542.
Лямзіна Н. К. Експериментальна перевірка ефектив: ності методики навчання майбутніх економістів про: фесійно орієнтованого монологічного мовлення з вико: ристанням інформаційних технологій / Н. К Лямзіна // Вісник ХНУ. Методика викладання іноземних мов. – 2014. – Вип. 78. –№ 1103. – C. 202–207. – (Серія: Ро: мано:германська філологія).
Лямзіна Н. К. Емпіричне дослідження підготовленості майбутніх економістів до професійно орієнтованого виступу:монологу / Н. К. Лямзіна // Вісник Черніг. нац. пед. ун:ту ім. Т. Г. Шевченка. Сер. пед. науки : зб. – 2011. – № 85, вип. 92. – С. 175–177.
Програма з англійської мови для професійного спілку: вання / [кол. авторів : Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко та ін.]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.
March T. The learning power of Web Quests [Електронний ресурс] / T. March // Educational Leadership. – 2003. – Vol 61. – № 4. – P. 42–47. – Режим доступу : http:// tommarch.com/writings/ascdwebquests/. 8. Pérez Torres I. A model of WebQuest for learning an L2 [Електронний ресурс] / I. Pérez Torres // Eurocall. – 2005. – Режим доступу : http://www.isabelperez.com/webquest/ taller/l2/english/handout_wq_l2_en.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. К. Лямзіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.