Електронний курс «English week 2018-2019» для організації позааудиторної роботи з англійської мови майбутніх суднових механіків

Автор(и)

  • О. С. Дягилева Херсонська державна морська академія, Україна
  • А. Ю. Юрженко Морський коледж Херсонської державної морської академії, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2019.3.178347

Ключові слова:

англійська мова за професійним спрямуванням, система управління навчальними курсами «MOODLE», електронний курс, тиждень англійської мови, позааудиторна робота, гейміфікація, суднові механіки.

Анотація

У цій публікації представлено використання системи управління навчальними курсами «MOODLE» та гейміфікованого підходу для проведення тижня англійської мови у 2018-2019 н.р. Авторський електронний курс для організації самостійної та групової роботи курсантів судномеханічного відділення впроваджено в Морському коледжі Херсонської державної морської академії. До прийомів гейміфікованого підходу, які використано в запропонованому електронному курсі, відносимо такі: аватари, таблиці лідерів, шкалу виконання, елементи дизайну курсу (використання стрілок, анімаційних зображень), бали, ігри. Аватари підвищують увагу курсантів та активізують їх діяльність у процесі виконання завдань електронного курсу. Таблиці лідерів допомагають створити конкурентне середовище в електронному курсі. Шкали виконання завдань електронного курсу дозволяють відстежувати кінцеву мету навчання курсантів. Використання стрілок та анімаційних зображень урізноманітнюють елементи дизайну курсу для емоційного залучення курсантів у навчальний процес. Виконуючи різноманітні завдання протягом курсу, курсанти отримують бали. Оголошення про ігри тижня англійської мови подані на електронному курсі з використанням діяльності «Сторінка». Описані завдання для тижня англійської мови з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» для кожного дня. Оцінки, отримані за виконання завдань, автоматично відображаються в електронному журналі курсу. Доведено, що використання новітніх технологій, зокрема в електронних курсах, підвищує мотивацію курсантів до навчання, сприяє залученню користувачів до курсу, позитивно впливає на загальну успішність. 

Біографії авторів

О. С. Дягилева, Херсонська державна морська академія

Проректор з навчально-методичної роботи, кандидат педагогічних наук

А. Ю. Юрженко, Морський коледж Херсонської державної морської академії

Викладач англійської мови

Посилання

Cole, J. (2005). Using Moodle: Teaching with the popular open source course management system. Sebastopol, CA: O’Reilly Media.

Coskun, A., Arslan, A. (2014). Moodling English language education. Education, 134(3), 275-281.

Martín-Blas, T., Serrano-Fernández, A. (2009). The role of new technologies in the learning process: Moodle as a teaching tool in Physics. Computers & Education, 52(1), 35-44.

Rymanova, І., Baryshnikov, N., Grishaeva, A. (2015). E-course based on the LMS Moodle for English language teaching: development and implementation of results. Social and Behavioral Sciences, 206, 236-240. 5. Standards of Training, Certification, and Watchkeeping (STCW). (2019). Retrieved from https://www.dco.uscg.mil/Portals/9/NMC/pdfs/stcw/stcw_guidance_i_ general.pdf.

Волошинов, С. А., & Попова, Г. В. (2018). Розвиток професійного мислення майбутніх судноводіїв засобами змішаного навчання. Матеріали конференції «Змішане навчання – інновація ХХІ сторіччя». Харків: НТУ «ХПІ», 32-39.

Дендеренко, О. (2015). Шляхи формування професійної компетентності суднового механіка при вивченні інтегрованого курсу гідромеханіки у морському коледжі. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільского національного університету імені Івана Огієнка, 21, 27- 30.

Попова, Г. (2018). Застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх судноводіїв. Педагогічний альманах: збірник наукових праць, 2, 142-148.

Шерман, М., & Безбах, О. (2014). Інформаційна культура майбутніх інженерів-судноводіїв як психолого-педагогічний феномен. Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології: збірник наукових праць Харківського національного технічного університету, 1(10), 190-193.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-28

Номер

Розділ

Наукові статті