Особливості формування навчально-стратегічної компетентності

Автор(и)

  • Т. О. Олійник

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.121909

Ключові слова:

навчально-стратегічна компетентність, навчальні та комунікативні стратегії, мнемічні, когнітивні, соціальні, афективні, метакогнітивні, компенсаторні стратегії, етапи формування стратегій.

Анотація

Стаття присвячена питанням формування навчально-стратегічної компетентності у процесі оволодіння іноземною мовою. Дається визначення і загальна характеристика навчально-стратегічної компетентності, розглядаються її структура, зміст; цілі формування навчально-стратегічної компетентності в учнів початкової, основної і старшої школи; описуються шляхи і етапи оволодіння стратегіями, пропонуються приклади матеріалів для формування навчально-стратегічної компетентності.

 

 

Біографія автора

Т. О. Олійник

Київський національний лінгвістичний університет

Посилання

Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков) / Азимов Э.Г., Щукин А.Н. – СПб. : Златоуст, 1999. – 472 с.

Бориско Н.Ф. Сам себе методист или советы изучающему иностранный язык / Бориско Наталья Федоровна. – К. : «Фирма «ИНКОС», 2001. – 267 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. С.Ю.Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Коряковцева Н.Ф. Современная методика организации самостоятельной работы изучающих иностранный язык : [пособие для учителей] / Коряковцева Наталия Федоровна. – М. : АРКТИ, 2002. – 176 с.

Oxford R.L. Language Learning Strategies. What every teacher should know. – Boston : Heinle & Heinle Publishers, 1990. – 342 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-25

Номер

Розділ

Наукові статті