Інтегрований урок у 8 класі (музика і французька мова)

Автор(и)

  • Н. В. Гончар Київ, сш №110,
  • Р. П. Систалюк Київ, сш №110,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.121919

Ключові слова:

читання з розумінням основного змісту, граматичні структури з дієсловами у Passé Composé, шансон, шансоньє, дефініція, опори для усного висловлювання.

Анотація

У розробці інтегрованого уроку французької мови і музики вирішується завдання формувати як мовні й мовленнєві компетентності учнів основної школи, так і окремі компоненти їх лінгвосоціокультурної компетентності. Автори уклали цікаві й ефективні прийоми роботи і вправи з метою розширення знань учнів про пісенну культуру Франції, навчання їх аналізувати образний зміст і звучання, розвиток здатності виявляти головну думку іншомовної пісні тощо. Застосування новітніх технологій (інтерактивної дошки, фонограми) сприяє досягненню поставлених цілей, зокрема вихованню почуття прекрасного, любові до мистецтва, естетичного смаку.

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-25

Номер

Розділ

Методичні розробки