Комплекс вправ для розвитку в студентів другого курсу лінгвосоціокультурної компетентності у фінномовному аудіюванні

Автор(и)

  • Є. Р. Рябова Київський національний лінгвістичний університет., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132628

Ключові слова:

фінська мова, комплекс вправ, лінгвосоціокультурна компетентність, аудіювання, відеофільм, студент другого курсу.

Анотація

У цій публікації представлено комплекс вправ для розвитку в студентів другого курсу лінгвосоціокультурної компетентності в аудіюванні фінською мовою на матеріалі документального освітнього фільму на тему «Hyvinvointia rakentamassa» («Будуючи загальний добробут»), підготовленого у  2017 році до 100-річчя незалежності Фінляндії регіональним Центром економічного розвитку, транспорту та довкілля за підтримки Європейського соціального фонду в межах проекту «Вдома у Фінляндії». Розроблені автором вправи можна використовувати як для аудиторної, так і позааудиторної самостійної роботи студентів другого курсу із запропонованим відеофільмом (тривалістю 21 хвилина) у межах програмної теми «Suomalainen yhteiskunta ja arki» («Фінське суспільство і повсякдення»).  

Біографія автора

Є. Р. Рябова, Київський національний лінгвістичний університет.

Студентка  магістратури,  факультет  германської  філології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Методичні розробки