Підвищення мотивації та комунікативної спрямованості занять з німецької мови з використанням автентичних відеоматеріалів і сучасних положень нейродидактики
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.142587Ключові слова:
нейродидактика, відеоматеріали, автентичність, креативність, мотивація, комунікативна спрямованість, німецька мова.Анотація
У статті розглянуто сучасні принципи нейродидактики в аспекті ефективності вивчення іноземної мови у вищій школі з використанням автентичних відеоматеріалів. Виходячи з принципів нейродидактики та особливостей головного мозку людини, навчальний процес слід організовувати різноманітно, оптимально варіюючи складний теоретичний матеріал з практичними завданнями, ефективно залучати в навчальний процес усі органи чуття. Навчання має приносити задоволення та орієнтуватися на актуальні інтереси й потреби студентів. Об’єктом методично-дидактичного аналізу є короткометражний фільм «Dufte» («Запахи», 2001) німецького режисера Інго Распера. Предмет дослідження – мотивація студентів до вивчення німецької мови та підвищення комунікативної спрямованості занять за допомогою залучення автентичних відеоресурсів. Аналізується методична та дидактична доцільність використання відеоматеріалів на заняттях з іноземної мови: мотиваційно-стимулююча функція, компактність, легкість сприйняття, можливість реалізації диференційованого підходу до навчання. До безперечних переваг відеоматеріалів належать також автентичність, креативність та внесення різноманітності в навчальний процес.Посилання
Spitzer M. Lernen – Die Entdeckung des Selbstverständlichen / M. Spitzer // Ein Vortrag von Manfred Spitzer auf DVD. – 2006.
Spitzer M. Lernen – Gehirnforschung und die Schule des Lebens / M. Spitzer // Spektrum. – Heidelberg, 2009. – S. 36-77.
Spitzer M. Medizin für die Bildung – Ein Weg aus der Krise / M. Spitzer // Spektrum. – Heidelberg, 2010. – S. 45-87.
Ballweg S. Wie lernt man die Fremdsprache Deutsch? / S. Ballweg, S. Drumm S. u.a. – DLL 2. – München : Klett-Langenscheidt, 2013. – S. 56.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Л. О. Федоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.