Структура і зміст дисципліни «Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти»

Автор(и)

  • О. М. Устименко Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.142590

Ключові слова:

проектна технологія, майбутні вчителі іноземних мов, навчальна дисципліна професійно-методичної підготовки, учні закладів загальної середньої освіти.

Анотація

У статті описано структуру і зміст навчальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов «Проектна технологія навчання іноземних мов і культур учнів закладів загальної середньої освіти». Зокрема, обґрунтовано актуальність використання проектної технології в навчанні іноземних мов і культур школярів та викладання запропонованої дисципліни майбутнім учителям на четвертому курсі бакалаврату. Визначено завдання навчальної дисципліни, сформульовано професійно-методичні знання та вміння майбутніх учителів іноземних мов, необхідні їм для планування, організації, реалізації та контролю іншомовної проектної діяльності школярів. Представлено чотири тематичних модулі дисципліни, які складаються з лекційних і практичних занять, а також самостійної позааудиторної роботи студентів. Наведено приклади навчально-методичних завдань для самостійної роботи, модульної контрольної роботи і заліку.

Біографія автора

О. М. Устименко, Київський національний лінгвістичний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри методики викладання іноземних мов й інформаційно-комунікаційних технологій

Посилання

Гулиянц С. Б. Формирование проектной компетенции учителя иностранного языка в вузе : автореф. дис. … на соискание учен. степени канд. пед. наук : 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / С. Б. Гулиянц. – М., 2013. – 26 с.

Закон України про освіту [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF.

Титова С. В. Цифровые технологии в языковом обучении : теория и практика : [учеб. пособ.] / С. В. Титова. – М. : Эдитус, 2017. – 240 c.

Устименко О. М. Типологія проектів у навчанні іноземних мов / О. М. Устименко // Молодий вчений : науковий журнал. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика». – 2016. – № 2(29). – С. 347–352. – Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/2/83.pdf.

Skills for today research series [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.p21.org/our-work/4cs-research-series.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-24

Номер

Розділ

Наукові статті