Комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні в процесі самостійної роботи з автентичним відеоматеріалом

Автор(и)

  • С. П. Коржева Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.142727

Ключові слова:

англійська мова, лінгвосоціокультурна компетентність, аудіювання, автентичний відеофрагмент, мультимедійна вправа, Web 2.0, самостійна робота, студент третього курсу.

Анотація

У цій публікації представлено комплекс мультимедійних вправ для розвитку в студентів третього курсу лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному аудіюванні. Вправи виконуються у позааудиторній самостійній роботі з автентичним відеофрагментом «Meet 500 Years of British Art» у межах програмної теми «British Art». Вправи, що пропонуються, розроблені автором з використанням навчальних модулів онлайн сервісу Web 2.0 LearningApps.org. Ознайомитися докладніше з інтерактивним комплексом вправ «Meet 500 Years of British Art» можна за urlадресою: https:// learningapps.org/display?v=pk8rcejin17. 

Біографія автора

С. П. Коржева, Київський національний лінгвістичний університет

студентка магістратури, факультет германської філології

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-24

Номер

Розділ

Методичні розробки