Рецензія на «Практикум з формування тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур»

Автор(и)

  • Б. І. Лабінська Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2019.4.186307

Ключові слова:

вчитель англійської мови і культури, вчитель французької мови і культури, практикум, професійно-методичне завдання, спеціальність 014 Середня освіта, тест, тестова компетентність.

Анотація

У цій публікації представлено рецензію на «Практикум з формування тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур», укладений колективом авторів у складі доктора педагогічних наук, професора Майєр Наталії Василівни, кандидата педагогічних наук, доцента Устименко Ольги Михайлівни, кандидата педагогічних наук, доцента Борецької Ганни Едуардівни. Практикум призначений для студентів спеціальності 014 Середня освіта спеціалізацій 014.02 Мова і література (англійська), 014.02 Мова і література (французька) першого (бакалаврського) рівня. У рецензії визначено чинники, що зумовлюють актуальність видання, розкрито структуру практикуму та зміст його розділів.

Біографія автора

Б. І. Лабінська, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов для гуманітарних факультетів

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-25

Номер

Розділ

Огляди та рецензії