МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА: ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ КНИГИ В ЗАВДАННЯХ БЛОГІВ LACLASEDEELE.COM І PROFEDEELE.ES
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.3.219024Ключові слова:
всесвітній день книги, педагогічна практика, іспанська моваАнотація
В огляді проаналізовано пропоновані авторами блогів
laclasedeele.com і profedeele.es завдання до Всесвітнього
дня книги як потенційні для використання студентами
бакалаврату й магістратури під час педагогічної практики
з іспанської й інших іноземних мов у закладах середньої та
вищої освіти. Сформульовано практичну мету кожного
завдання. Акцентовано освітній і виховний потенціал
пропонованих завдань.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Оксана Борисівна Бігич

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.