ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВ- НОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ: ГЕНДЕРНІ СТЕРЕОТИПИ (МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА)
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.3.219980Ключові слова:
міжкультурна комунікативна компетентність, гендерні стереотипи, реклама, французька мова, майбутні вчителіАнотація
У методичній розробці запропоновано вправи на ма-
теріалі французької та української реклами, спрямовані
на формування соціокультурних знань двох культур, зо-
крема гендерних стереотипів. Робота поділяється на
6 етапів, з яких 4 основних : спостереження, рефлексія,
порівняння та медіація. Вправи та завдання методичної
розробки спрямовані на розвиток аудіовізуального сприй-
мання та розуміння матеріалу, а також на розвиток
усного та писемного мовлення.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Діана Руснак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.