МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ НМК ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ПОДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ І ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • О. М. Шерстюк

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.3.219983

Ключові слова:

комунікативна компетентність, інтерес до опанування іноземної мови, мотивація до вивчення мови, добір ілюстрацій, пошук інформації, прийоми роботи, додаткові вправи, свідомий підхід, навчальні матеріали

Анотація

Стаття присвячена підсумкам досвіду використання
автентичних комплексів для навчання французької мови
як іноземної в процесі професійної підготовки майбутніх
викладачів та філологів на мовних факультетах закла-
дів вищої освіти. Автор проаналізував структуру роз-
ділу книги для учня, запропонував етапи заняття, роз-
робив види/прийоми роботи для розвитку в студентів
комунікативних компетентностей. Наведено приклади
вправ і навчальних прийомів, створених на основі видів
діяльності, запропонованих авторами комплексів “Vite
et Bien”, “Echo”, “Tendances” та інших. Висновки, зроблені
в цій публікації, можуть бути застосовувані в процесі
підготовки фахівців з іноземної філології.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методична скарбничка викладача іноземних мов і культур