Професійно-методична підготовка майбутніх вчителів англійської мови і культури на рівнях бакалавра і магістра в одному із закарпатських закладів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.1.230771Анотація
У статті описано процес підготовки вчителів
англійської мови та культури в закладі вищої освіти (ЗВО)
на Закарпатті. Закарпатський угорський інститут імені
Ференца Ракоці II був заснований у 1996 році в місті Берегові
за ініціативою місцевої влади та освітян з Угорщини,
країни, яка межує з Україною. Наша мета – дати детальний
опис процесу підготовки, який проходять студенти зі
спеціальності «англійська мова і література» за 4 роки
навчання в інституті.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.