Формування англомовної лексичної компетентності з використанням текстів казок в учнів молодшої школи

Автор(и)

  • Ганна Подосиннікова
  • Валерія Попова
  • Юлія Панченко

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.4.248295

Анотація

У статті презентовано теоретичне обґрунтування та технологія формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі текстів казок
в учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти. Окреслено релевантні психолого-вікові особливості школярів, розглянуто поняття лексичної компетентності, зміст англомовної лексичної компетентності учнів 3 класу, надано характеристику неадаптованих та адаптованих текстів казок як матеріалу для формування лексичної компетентності, запропоновано комплекс вправ для формування англомовної лексичної компетентності з використанням текстів казок в учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти та подано приклади відповідних вправ.

Опубліковано

2021-12-21

Номер

Розділ

Методика навчання іноземних мов і культур у закладах загальної середньої освіти