Формування англомовної лексичної компетентності з використанням текстів казок в учнів молодшої школи

Автор(и)

  • Ганна Подосиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6123-4845
  • Валерія Попова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0002-8156-4945
  • Юлія Панченко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-5960-6136

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.4.248295

Анотація

У статті презентовано теоретичне обґрунтування та технологія формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі текстів казок
в учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти. Окреслено релевантні психолого-вікові особливості школярів, розглянуто поняття лексичної компетентності, зміст англомовної лексичної компетентності учнів 3 класу, надано характеристику неадаптованих та адаптованих текстів казок як матеріалу для формування лексичної компетентності, запропоновано комплекс вправ для формування англомовної лексичної компетентності з використанням текстів казок в учнів 3 класу закладів загальної середньої освіти та подано приклади відповідних вправ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-21

Номер

Розділ

Методика навчання іноземних мов і культур у закладах загальної середньої освіти