ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ РИМОВАНИХ ТЕКСТІВ У НАВЧАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.2.262687Анотація
У статті розглянуто проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до застосування римованих текстів у навчанні німецької мови в новій українській початковій школі. Наведено результати анкетування студентів щодо актуальності зазначеної підготовки, визначено її цілі та завдання в межах курсу за вибором “Комунікативно-ігрові технології раннього навчання іноземної мови” для студентів третього курсу бакалаврату спеціальності “014 Середня освіта”.
Сформульовано основні фахові компетентності, які необхідні майбутнім учителям для застосування римованих текстів у ранньому навчанні, зокрема професійно орієнтовані методичні та комунікативні вміння: відбирати, адаптувати та методично грамотно застосовувати римовані тексти відповідно до мети навчання; інтенсифікувати навчальну
діяльність молодших школярів, забезпечувати мотиваційну, змістову та процесуальну основу іншомовного спілкування
учнів на уроках і в позакласній роботі внаслідок використання дидактичних римованих текстів; організовувати ефективну німецькомовну взаємодію учнів, моделювати та управляти комунікативно-ігровою діяльністю учнів німецькою мовою в процесі роботи над дидактичним римованим текстом. Висвітлено досвід проведення лекцій і практичних занять вибіркового курсу, продемонстровано особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів у застосуванні дидактичних римованих текстів на двох етапах навчання німецької мови учнів початкової школи з урахуванням особливостей розвитку різних видів елементарного іншомовного спілкування молодших школярів, наведено приклади професійно-орієнтованих завдань та рольових ігор для формування зазначених професійних компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.