ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ РИМОВАНИХ ТЕКСТІВ У НАВЧАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.2.262687

Анотація

У статті розглянуто проблеми професійної підготовки майбутніх учителів до застосування римованих текстів у навчанні німецької мови в новій українській початковій школі. Наведено результати анкетування студентів щодо актуальності зазначеної підготовки, визначено її цілі та завдання в межах курсу за вибором “Комунікативно-ігрові технології раннього навчання іноземної мови” для студентів третього курсу бакалаврату спеціальності “014 Середня освіта”.
Сформульовано основні фахові компетентності, які необхідні майбутнім учителям для застосування римованих текстів у ранньому навчанні, зокрема професійно орієнтовані методичні та комунікативні вміння: відбирати, адаптувати та методично грамотно застосовувати римовані тексти відповідно до мети навчання; інтенсифікувати навчальну
діяльність молодших школярів, забезпечувати мотиваційну, змістову та процесуальну основу іншомовного спілкування
учнів на уроках і в позакласній роботі внаслідок використання дидактичних римованих текстів; організовувати ефективну німецькомовну взаємодію учнів, моделювати та управляти комунікативно-ігровою діяльністю учнів німецькою мовою в процесі роботи над дидактичним римованим текстом. Висвітлено досвід проведення лекцій і практичних занять вибіркового курсу, продемонстровано особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів у застосуванні дидактичних римованих текстів на двох етапах навчання німецької мови учнів початкової школи з урахуванням особливостей розвитку різних видів елементарного іншомовного спілкування молодших школярів, наведено приклади професійно-орієнтованих завдань та рольових ігор для формування зазначених професійних компетентностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ