ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ З ВИКОРИСТАННЯМ БЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.1.278108Анотація
У статті розглянуто блог і блог-технологію як сучасний ефективний інструмент інтерактивного навчання іноземних мов та запропоновано методику формування компетентності старшокласників в англійськомовному писемному мовленні з використанням блогів. Визначено зміст понять “інтерактивне навчання іноземних мов”, “технологія інтерактивного навчання іноземних мов”, окреслено основні характеристики інтерактивного навчання іноземних мов і важливість критичного мислення як його ключового складника. Обґрунтовано технологію формування компетентності старшокласників в англійськомовному писемному мовленні з використанням блогів на засадах інтерактивного навчання іноземних мов: розглянуто методичний потенціал блогів як засобу формування компетентності старшокласників у англійськомовному писемному мовленні на засадах інтерактивного навчання, запропоновано відповідну методичну типологію блогів, охарактеризовано зміст етапів розвитку англійськомовного писемного мовлення учнів із використанням блогів у кореляції зі стадіями інтерактивного навчання іноземних мов. Представлено підсистему вправ для формування компетентності старшокласників в англійськомовному писемному мовленні з використанням блогів на засадах інтерактивного навчання, подано приклади вправ та ілюстративний матеріал.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.