ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ З ВИКОРИСТАННЯМ БЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ганна Ігорівна Подосиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6123-4845
  • Ігор Олегович Строганов Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-7784-455X

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.1.278108

Анотація

У статті розглянуто блог і блог-технологію як сучасний ефективний інструмент інтерактивного навчання іноземних мов та запропоновано методику формування компетентності старшокласників в англійськомовному писемному мовленні з використанням блогів. Визначено зміст понять “інтерактивне навчання іноземних мов”, “технологія інтерактивного навчання іноземних мов”, окреслено основні характеристики інтерактивного навчання іноземних мов і важливість критичного мислення як його ключового складника. Обґрунтовано технологію формування компетентності старшокласників в англійськомовному писемному мовленні з використанням блогів на засадах інтерактивного навчання іноземних мов: розглянуто методичний потенціал блогів як засобу формування компетентності старшокласників у англійськомовному писемному мовленні на засадах інтерактивного навчання, запропоновано відповідну методичну типологію блогів, охарактеризовано зміст етапів розвитку англійськомовного писемного мовлення учнів із використанням блогів у кореляції зі стадіями інтерактивного навчання іноземних мов. Представлено підсистему вправ для формування компетентності старшокласників в англійськомовному писемному мовленні з використанням блогів на засадах інтерактивного навчання, подано приклади вправ та ілюстративний матеріал.

Опубліковано

2023-05-12

Номер

Розділ

Методика навчання іноземних мов і культур у закладах загальної середньої освіти