Модель цільової ситуації формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.3.290254

Анотація

У статті проаналізовано цільову ситуацію формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів. Доведено, що аналіз цільової ситуації забезпечує визначення чинників ефективності цього процесу й досягнення мети навчання та планованих результатів. Мета статті – розробити модель цільової ситуації формування в майбутніх екологів лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні, здійснити збір та аналіз даних й виявити чинники ефективності цього процесу. Розроблено модель цільової ситуації формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів, яка містить мету навчання, навчальні інтереси, навчальні потреби, методи навчання, засоби навчання, зміст навчання, результат навчання.

Опубліковано

2023-11-14

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У НЕМОВНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ