Гумор як відображення національного менталітету в контексті навчання іноземних мов та культур

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.4.319990

Анотація

У статті проаналізовано феномен гумору як прояву національного менталітету. Пояснюється, чому в навчанні
французької мови та французької культури доцільно та важливо використовувати гумористичні матеріали: вони
ілюструють французький стиль мислення та французьку інтелектуальну спадщину, нерозуміння яких ускладнить комунікацію з носіями мови. Увагу акцентовано на особливостях французького гумору, який не передбачає буквального розуміння висловлювань, та засобах створення гумористичного ефекту. У статті висвітлено поняття гумору другого ступеня, притаманного повсякденному спілкуванню між французами. Описано особливості почуття гумору жителів деяких інших країн, які зумовлюють проблеми зі сприйняттям французького гумору. Конкретизовано дидактичну та психологічну користь від використання різноманітного гумористичного матеріалу в навчанні іноземних мов і культур (формування іншомовної соціокультурної компетенції, створення комфортних психологічних умов, активізація інтелектуальної діяльності, підвищення мотивації до навчання).

Опубліковано

2025-01-06

Номер

Розділ

Франція і світ