Вправи для формування у майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні на основі кейс-методу
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.121911Ключові слова:
підсистема вправ, етап навчання, вимоги до вправ, кейсметодАнотація
У статті представлено підсистему вправ для формування у майбутніх викладачів професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні на основі кейсметоду. Визначено етапи навчання, в рамках яких реалізуються вправи, окреслено вимоги до них. Наведено приклади вправ у межах кейсів з окремих тем.
Посилання
Ананьева Л. В. Обучение студентов языковых специальностей профессионально направленной диалогической речи с использованием деловой игры (французский язык) : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Ананьева Людмила Валентиновна. – К., 2002, – 266 с.
Волкова Н. П. Моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін у вишах / Н. П. Волкова,
О. Б. Тарнопольський. – Дніпропетровськ, 2013. – 227 с.
Гайдукова Л. В. Формування професійно орієнтованої компетенції в діалогічному мовленні у майбутніх учителів англійської мови : дис. … кандидата
пед. наук : 13.00.02 / Гайдукова Лілія Василівна. – К, 2008. – 342 с..
Камаева Т. П. Формирование профессионально- методических умений речевого взаимодействия на иностранном языке (английский язык) : автореф. дис. на соискание учен. степени док. пед. наук : спец. 13.00.02 «Методика преподавания иностранных языков» / Камаева Т. П.. – М., 1990. – 24 с.
Коломиец И. В. Методика проведения ролевой игры с учетом индивидуально-психологических особенностей студентов при обучении профессионально направленному диалогическому общению (английский язык, неязыковой вуз) : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Коломиец Ирина Владимировна. – К., 1992. – 252 с.
Роман С. В. Методика проведения занятий по практике английского языка с использованием учебно- профессиональных задач (І курс язык. педвуза) : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Роман Светлана Владимировна. – К., 1982. – 230 с.
Скляренко Н. К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь / Ніна Костянтинівна Скляренко // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3-7.
Щукин А. Н. Методика обучения речевому общению на иностранном языке. Учебное пособие для преподавателей и студентов языковых вузов / А. Н. Щукин. – М. : Издательство Икар, 2011. – 454 с.
Learning Through Discussion / Hill W. F., Rabow J., Charness M. A. and others. – 3rd edition. – Waveland Press Inc, 2000. – 70 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. В. Ярошенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.