Формування англомовної лексичної компетентності молодших школярів з використанням карт пам’яті
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122360Ключові слова:
карта пам’яті, молодші школярі, лексична компетентність, лексичні одиниціАнотація
У статті розглядаються можливості використання карт пам’яті для навчання молодших школярів англомовної лексики. Описано основні правила створення карт пам’яті, наведено приклади їх використання на кожному з етапів формування лексичної компетентності учнів початковоїзагальноосвітньої школи. Визначено додаткові можливості застосування карт пам’яті на уроках англійської мови.
Посилання
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах у структурнологічних схемах і
таблицях: навчальний посібник / укладачі С.Ю. Ніколаєва та ін. – К. : Ленвіт, 2004. –208 с.
Ніколаєва С.Ю. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи / Софія Юріївна Ніколаєва // Іноземні мови. – 2012. – № 1. – С. 42-51.
Beyer M. BrainLand: Mind Mapping in Aktion, 2. Auflage. – Padeborn: Junfermann. – 1994. – 151 s.
Buzan T. The Mind Map Book. – London: BBC World Wide Ltd. – 1993, 148 s.
Eipper M. Sehen, Erkennen, Wissen: Arbeitstechniken rund um Mind Mapping. – Renningen-Malmsheim: Expert-Verlag, 1998. – 118 s.
Sventesson I. Mind Mapping und Gedächtnistraining, 2. Auflage. – Bremen: Gabal, 1995. – 109 s.
http://intelekt/.by
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 А. Й. Гордєєва, C. Й. Кулик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.