Формування англомовної лексичної компетентності молодших школярів з використанням карт пам’яті

Автор(и)

  • А. Й. Гордєєва Київський національний університет імені Тараса Шевченка,
  • C. Й. Кулик гімназія м. Нововолинськ,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122360

Ключові слова:

карта пам’яті, молодші школярі, лексична компетентність, лексичні одиниці

Анотація

У статті розглядаються можливості використання карт пам’яті для навчання молодших школярів англомовної лексики. Описано основні правила створення карт пам’яті, наведено приклади їх використання на кожному з етапів формування лексичної компетентності учнів початкової
загальноосвітньої школи. Визначено додаткові можливості застосування карт пам’яті на уроках англійської мови.

Посилання

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах у структурнологічних схемах і

таблицях: навчальний посібник / укладачі С.Ю. Ніколаєва та ін. – К. : Ленвіт, 2004. –208 с.

Ніколаєва С.Ю. Сучасні тенденції формування іншомовної комунікативної компетентності в учнів початкової школи / Софія Юріївна Ніколаєва // Іноземні мови. – 2012. – № 1. – С. 42-51.

Beyer M. BrainLand: Mind Mapping in Aktion, 2. Auflage. – Padeborn: Junfermann. – 1994. – 151 s.

Buzan T. The Mind Map Book. – London: BBC World Wide Ltd. – 1993, 148 s.

Eipper M. Sehen, Erkennen, Wissen: Arbeitstechniken rund um Mind Mapping. – Renningen-Malmsheim: Expert-Verlag, 1998. – 118 s.

Sventesson I. Mind Mapping und Gedächtnistraining, 2. Auflage. – Bremen: Gabal, 1995. – 109 s.

http://www.mindmap.ru

http://intelekt/.by

http://www.google.com.ua/imgres

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-27

Номер

Розділ

Наукові статті